|
Tijdens de Algemene Leden Vergadering van 10 februari jongstleden is er een nieuw bestuur gevormd; Joop als voorzitter, Erik als nieuwe penningmeester en Ivo blijft aan als secretaris.
Om zijn nieuwe functie als voorzitter in te luiden, heeft Joop zijn "Woordje van de voorzitterd" geschreven.
Als eerste wil ik men danken in het geschonken vertrouwen voor de uitvoering van deze functie. Nu kan ik weer eens wat leuks op m'n c.v. zetten in plaats van loze baantjes bij de ABN-AMRO en dergelijke.
Even zonder zottigheid; ik heb erg veel zin om de vereniging met z'n allen naar het volgende niveau te tillen:
Meer leden omdat we nu eindelijk een vaste locatie aan het realiseren zijn.
Meer gamen, zowel in het Hart en op bijzondere locaties zoals de Demonastary.
Meer structuur, de vereniging zal nog beter bestuurd moeten gaan worden.
Ik vind dat we de afgelopen drie jaar fantastisch gedraaid hebben. Als je vanuit het niets zo kan terug kijken hoe snel de vereniging gegroeid is naar dit niveau, dan denk ik dat we de komende jaren onze "kinderjaren" definitief achter ons kunnen laten.
Dit betekend bij lange na niet dat ik een beetje in me luie stoel kan gaan zitten hangen. Nee, er moet nog veel gebeuren om 4GM een aantrekkelijke vereniging te maken voor nieuwe leden. Het nieuwe bestuur gaat daar zijn uiterste best voor doen!
Verder vind ik het persoonlijk erg belangrijk dat de leden zich comfortabel gaan voelen in de vereniging. Als je ziet hoeveel handjes er al gewapperd hebben met de bouw van 't Hart, dan denk ik dat we de goede kant uit gaan. Speler van Jaar wordt je niet meer zomaar op basis van
alleen puntjes te scoren op spelersavonden. Dit jaar hadden we besloten dat algemene inzet een factor is waarop je evenveel punten kan scoren. Dit geldt ook zeker voor de Gamemaster van het jaar. Oftewel verdien punten met masteren in bijvoorbeeld 't Hart.
Aangezien veel dingen nog uit de losse pols geregeld worden, is het zaak dat we nu dingen gaan structureren en vast leggen op papier. Het bestuur gaat hier, in samenspraak met haar leden en commissies, documentatie voor opstellen van hoe zaken in algemene zin aangepakt dienen te worden. Dus handleidingen voor evenementen, spelersavonden, commissies en bestuursfuncties. Hiermee is het gewoon helder hoe processen lopen binnen de vereniging.
Als laatste wil ik iedereen op het hart drukken dat het bestuur altijd bereikbaar is voor alle vragen, opmerkingen of calamiteiten. Heel veel spelplezier in 2007 en tot ziens in 't Hart!
Joop
Delen:
 |