StartpaginaHelpZoekKalenderInloggenRegistreren

22 Mei 2012, 16:50:26

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek

Stats
10.559 aantal berichten in 856 topics door 270 geregistreerde leden
Nieuwste lid: exeldro
+  4GM - Fantasy en Rollenspellen Forum
|-+  4GM
| |-+  Algemeen
| | |-+  vragen
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Topic: vragen  (gelezen 327 keer)
lynette
Fantasyliefhebber
*

Geslacht: Vrouw

@ castlefest

« Gepost op: 27 Augustus 2009, 10:30:46 »

haai iedereen

Ik ben Lynette en ik ben nieuw. Ik heb één keer een spel gespeeld op castlefest en dat vond ik echt super leuk maar ik weet het allemaal nog niet zo goed dus ik denk ik stel zo even een paar vragen als het niet erg is Wink het lijkt me super leuk om een keer zo'n spel te spelen maar ik zag iets staan dat er vaste groepen waren Huh betekend dat dat ik moet wachten tot ik ook in een groep zit? en hoe krijg je te horen als er een x ergens wordt gespeeld? staat dat gewoon in een topic ergens? en moet je je eigen dobbelstenen mee nemen? want ik wil zowiezo wel stenen kopen maar ik weet nog niet waar enzo dat moet ik nog allemaal een beetje opzoeken. maar dat komt nog wel:P en als ik een keer wil mee doen is er dan een dag dat je het een beetje kan leren enzo of is er ergens een site met info over hoe je een char maakt of wat voor vershillende soorten plots er zijn. wat alle afkortingen betekenenXD of moet je daar een beetje achter komen als je aan het spelen bent? alvast bedankt Wink en sorry als ik bij het verkeerde forum zit ofzo.. :P

Why go through life unnoticed
Ferr
GM Gilde

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 27 Augustus 2009, 10:59:12 »

Hey Lynette,

Leuk bericht en tof dat je RPG-en zo leuk vind. Wij organiseren sowieso 4-6 keer per jaar Spelersavonden voor de vereniging en ook kan je ons vinden op festivals zoals Castlefest en Archeon Midwinter/Summer Fair.

In feite is het allemaal vrij makkelijk. Sommige GM's hebben vaste groepjes, maar omdat we elkaar kennen is het ook wat makkelijker om de telefoon te pakken en een sessie te organiseren bij de GM thuis of een van de leden oid. Op Spelersavonden kan je ons dus leren kennen, de verschillende GM's en hun stijlen leren kennen en wellicht dus een groepje mensen vinden met wie je regelmatig kan spelen.

Oja, ik geloof dat iedereen die zich registreert op ons forum een PM krijgt of een mailtje wanneer wij een spelersavond organiseren.

Sowieso komt er in september weer een spelersavond en 1 op 13 november dit jaar. In oktober vieren we ons lustrum-feest. Dat wordt gewoon feesten natuurlijk. We houden je op de hoogte!

Ferr
4gm peetvader

"His power level...it's over 9000!"
Ilmarin
Gamemaster

« Antwoord #2 Gepost op: 27 Augustus 2009, 11:36:01 »

Je hoeft je nergens druk over te maken als je wilt komen. Dobbelstenen genoeg, uitleg voldoende. Alles is ruim aanwezig. Mocht je toch dobbelstenen willen kopen dan hebben wij eenvast adres hiervoor: www.dreamofdice.nl

Maar woon je een beetje in de buurt van Leiden of Zoetermeer? Want we hebben een eigen bar in Leiden waar je op vrijdagavond terecht kunt. Als je wilt gamen moet je het wel even van tevoren aangeven, want de ene week is het drukker dan de andere. Laat maar even weten wanneer en met hoeveel mensen je wilt komen...

Check ook de website: www.4gm.nl
Brandûr
Fantasyliefhebber
*

« Antwoord #3 Gepost op: 27 Augustus 2009, 15:38:05 »

En je kan natuurlijk op de algemene pagina op downloads klikken. Hier vind je een voorbeeld avontuur met enkele standaard characters.
Dit zou je met een paar vrienden kunnen spelen, al vergt het misschien wel enige kennis van rollenspellen.
Het handigste is denk ik een keer langskomen op een spelersavond en meespelen. Extra uitleg krijgen over hoe het allemaal werkt. En het dan gewoon lekker thuis zelf proberen met bijvoorbeeld het avontuur wat je in de downloads vindt.
Tot binnenkort op 4gm!

Zwijgend streek hij over zijn litteken
Ivo
Gamemaster

T'o Malaak

« Antwoord #4 Gepost op: 27 Augustus 2009, 15:45:31 »

Hoi Lynette, welkom op het 4GM forum. Goed om te lezen dat je RPG's leuk vindt. Ik heb op dit moment niets meer aan te vullen op de eerdere reacties.

"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
Trixos
GM Gilde

« Antwoord #5 Gepost op: 27 Augustus 2009, 16:47:59 »

zal ik dan ook maar ff mn welkom doen;) voor vragen kan je ook altijd aan msn toevoegen(email staat op mijn profiel) Ik wil zelf ook nog wel is gamemaster spelen dus wie weet ben je een keer van de party

Ill take whats mine and I'll take what's yours too!
lynette
Fantasyliefhebber
*

@ castlefest

« Antwoord #6 Gepost op: 27 Augustus 2009, 22:29:18 »

Heey iedereen

super thanx :P ik zal jullie wel een keer zien op zo'n avond :P
maar ik heb nog geen PM maar die zal ik dan nog wel krijgen denk ik :P

Murghoad Adalardo
Gamemaster

Ni heolas go haontios

« Antwoord #7 Gepost op: 28 Augustus 2009, 10:02:49 »

Hey  Lynette, leuk om te horen allemaal!

Ja, het hangt af van waar je woont, de meeste groepjes zijn in omgeving Leiden en Zoetermeer.

There are some people who live in a dream world, and there are some who face reality; and then there are those who turn one into the other. - Douglas Everett
lynette
Fantasyliefhebber
*

@ castlefest

« Antwoord #8 Gepost op: 28 Augustus 2009, 12:43:37 »

Ik woon in HvH tegen over de trein die naar R'dam gaat dat kost me ong een half uurtje

Ikarash of Arnor
4GM Moderator

shields are for wimps

« Antwoord #9 Gepost op: 16 November 2010, 14:28:20 »

Hee lynette, 27 november is er weer een spelersavond. Er zal nog meer informatie komen hierover

There's no Mercy, Only Judgement
There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

4GM - Fantasy & Rollenspellen Forum | Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Pagina opgebouwd in 0.192 seconden met 20 queries.
Template ontwerp door Murghoad op basis van het Amber design by Bloc | XHTML | CSS