StartpaginaHelpZoekKalenderInloggenRegistreren

06 Februari 2012, 09:25:16

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek

Stats
10.359 aantal berichten in 840 topics door 251 geregistreerde leden
Nieuwste lid: PummaSupelalf
+  4GM - Fantasy en Rollenspellen Forum
|-+  4GM
| |-+  Algemeen
| | |-+  België
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Topic: België  (gelezen 142 keer)
Mutant
Fantasyliefhebber
*

« Gepost op: 17 Augustus 2010, 21:35:52 »

Hey 4gm

Ik heb de zaterdag op Castlefest een beetje zitten te zitten (en geschuild voor de regen) bij het spel dat jullie rond half 5 organiseerden (heb oude bekenden ontmoet en me geamuseerd met onbekende gamemasters ^^). Zelf durfde ik niet spelen omdat ik op het moment in een dieptepunt van fantasie en inspiratie zit.

Maar ik was benieuwd of jullie spelers of games/gms in België hadden?

Op zich wil ik het ooit wel proberen, mijn drempel is de shit aan engelstalige boeken Cheesy (buiten de inspiratieloosheid momenteel). Zelf heb ik ooit Werewolf en Exalted en iets gespeeld waarvan ik geen idee heb wat het was ^^. Buiten mijn larp-toestanden natuurlijk Wink

Groetjes
Mutant (de chick in het rood/beige op de voorgenoemde uren, mijn partner heeft zich iig reuze vermaakt)
Ivo
Gamemaster

Geslacht: Man

T'o Malaak

« Antwoord #1 Gepost op: 17 Augustus 2010, 21:41:17 »

Hoi, leuk dat je hier langs komt! We hebben helaas (nog) geen games/gm's in België. Je kunt ons voornamelijk tegenkomen in de regio's Leiden/Zoetermeer, en op evenementen als Archeon Midwinter/zomer Fair en Castlefest.

Vorig jaar waren we in de buurt van Belgie, op Fantastyval in Wouwse Plantage, maar dat wordt dit jaar niet georganiseerd geloof ik. Wie weet staan we ooit nog eens met een stand op een evenement in het zuiden van Nederland of in België.

"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
Ferr
GM Gilde

Geslacht: Man

« Antwoord #2 Gepost op: 18 Augustus 2010, 10:52:25 »

Hoi mutant,

In aansluiting op wat Ivo zei, wil ik je wel vertellen dat er wel plannen zijn om iets in Belgie te gaan doen. Ik zelf wil heel graag een keer gm-en  op een festival in Vlaanderen oid. Kan je ons iets aanbevelen? Dan regelen we dat gewoon, zeker en vast  Biggrin

We zijn een vereniging voor en door GM's en spelers. Het is ons doel om roleplayen zoveel mogelijk te promoten en drempels te verlagen. Hoe meer spelersgroepjes, hoe beter. Dat is omdat wij dit spel ongeveer het leukste gezelschapsspel vinden dat er bestaat. We maken avonturen voor elkaar, testen elkaars games, organiseren spelersavonden, themafeestjes en we staan dus op de belangrijkste events in nederland.

Het leuke is, dat je met wat meer mensen, beter dingen kan regelen. Vandaar ook een vereniging, en daarom is iedereen welkom.

Het begint met enthousiaste mensen, dus als we je ergens mee kunnen helpen in het kader van het spelen van de game, of een feestje wat met fantasy te maken heeft, laat maar horen!

No problem can withstand the assault of sustained thinking.
Voltaire
Mutant
Fantasyliefhebber
*

« Antwoord #3 Gepost op: 18 Oktober 2010, 20:49:55 »

Hmmm, ik heb een nieuwe pc gekocht ergens in augustus en deze website vergeten over te zetten blijkbaar, mijn excuses voor het late antwoord.

Wat misschien een interessant festival is, maar net voorbij, is het Schots weekend. Er staan re-enacters en vroeger heb ik daar ook wat larpshows meegedaan, maar tegenwoordig komen die niet meer. Dat is op Alden Biesen in Bilzen. Verder ken ik hier (nog) niet zoveel dingen waar zoiets zou kunnen aanslaan.

Ik heb tijden in Hasselt gespeeld, aantal jaren geleden, weet niet of zij nog veel spelen, weinig contact meer mee. Iig is de Oberonn een beginpunt voor dat soort dingen.

Overigens heb ik nu een vriend in Den Haag die zelf gmt en speelt, misschien moet ik hem eens op dit forum wijzen, maar weet niet in hoeverre hij tijd heeft, want dat is een hekel punt Cheesy.
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

4GM - Fantasy & Rollenspellen Forum | Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Pagina opgebouwd in 0.129 seconden met 20 queries.
Template ontwerp door Murghoad op basis van het Amber design by Bloc | XHTML | CSS