|
|
nazull
Barcommissie
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 14 December 2010, 08:56:08 » |
|
wie van ons is er voor die camping dan kunnen we met een groep iets regelen
|
|
|
|
|
|
2 dingen zijn zeker in je leven je geboorte & je dood dus geniet er van voor dat je het weet is het voorbij
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 14 December 2010, 09:09:35 » |
|
ben erbij, ben erbij, ben erbij, ben erbij!!
|
|
|
|
|
|
"His power level...it's over 9000!"
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 14 December 2010, 10:06:17 » |
|
Ik zou het fijn vinden als er ook een standhouderscamping is oid. Dan staan onze spullen misschien ook wat veiliger.
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
Joop
Gamemaster

Geslacht: 
Joop!
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 14 December 2010, 22:26:14 » |
|
4GM Bar op de camping? Lijkt me een mooi plan, als het mag tenminste.. 
|
|
|
|
|
|
"Heb je een redelijk verstand? Jawel. Waarom gebruik je het dan niet? Want als dat zijn werk doet, wat wil je dan nog meer?" - Marcus Aurelius
|
|
|
nazull
Barcommissie
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 05 Januari 2011, 16:39:09 » |
|
even weer zorgen dat er intresse komt bi ditonderwerp is er een mogelijkheid dat wij ook op deze camping kunnen overnachten of moeten we dan kaartjes vor castlefet gaan kopen?
|
|
|
|
|
|
2 dingen zijn zeker in je leven je geboorte & je dood dus geniet er van voor dat je het weet is het voorbij
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 05 Januari 2011, 16:54:57 » |
|
Zolang de camping nog niet helemaal rond is kunnen we daar natuurlijk volledig geen antwoord op krijgen, dat begrijp je. Er zijn ook nog geen kaarten te bestellen of wat dan ook...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nazull
Barcommissie
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 05 Januari 2011, 17:34:43 » |
|
begrepen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 05 Januari 2011, 17:35:52 » |
|
Maar dat het hot-topic is , is feitje. Sowieso als we er tijdig bijzijn, kunnen we mezealle natuurlijk een camping boeken (ik bedoel natuurlijk iedereen apart, want niemand weet ooit iets tot 2 dagen voor castlefest). Maar een idee zou zijn om allemaal op dezelfde camping te staan. Dan wordt het sowieso een feessie
|
|
|
|
|
|
"His power level...it's over 9000!"
|
|
|
nazull
Barcommissie
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 05 Januari 2011, 17:37:14 » |
|
heb me vakantie al opgegeven is afwachten of ie goed gekeurt wordt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 05 Januari 2011, 18:46:59 » |
|
Goedgekeurd??? Als jij vrij vraagt moet dat toch gewoon gehonoreerd worden? Of zijn er ook al anderen die dan vrij zijn?
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
nazull
Barcommissie
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 05 Januari 2011, 18:51:33 » |
|
groot bedrijf veel mensen dus af wachten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 06 Januari 2011, 00:00:32 » |
|
Ik heb ook mijn vakantie voor 2025 aangevraagd op werk, duurt nog even voordat hij goedgekeurd wordt....flep
@Ferr
Volgens mij hebben we het hier over de CF camping. Die is nog niet zeker dus kunnen we er nog niks over zeggen. Als jij alvast een andere camping 15 km. verderop wilt boeken....prima;p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trixos
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 06 Januari 2011, 09:03:35 » |
|
over het algemeen zijn bedrijven nooit zo snel hoor met het goedkeuren van zomervakantieaanvragen. Ik heb nog bij geen enkel bedrijf gewerkt waarbij ik voor februari wist of ik vrij had
|
|
|
|
|
|
Ill take whats mine and I'll take what's yours too!
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 06 Januari 2011, 11:06:17 » |
|
Ik kan het hier gewoon boeken en dan is het meteen geregeld. Ik heb dan ook maar met 1 á 3 collega's rekening te houden op mijn afdeling...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|