Dorgon the Dormant
Speler
Geslacht: 
|
 |
« Gepost op: 28 Juni 2005, 22:04:10 » |
|
Yo beter eindelijk een actieve account. Beter toch! Lang leve 4GM.
Iemand iets van customized weapons of wat dan ook nodig?
|
|
|
|
|
|
Get the picture?
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 30 Juni 2005, 10:27:43 » |
|
nou een armourtje met een dbtje van rond de 120 zou wel welkom zijn
trouwens wel en vet idee op deez manier.
mischien wel overleggen met gm's over op de loer liggend overpoweren van characters met viele gold.
|
|
|
|
|
|
There's no Mercy, Only Judgement There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 04 Juli 2005, 10:35:42 » |
|
munchkin warning ;D
Waar ik nog op zoek naar ben, is een Tanto mes (wat beetje past bij me katana) Ik dacht aan een
steel long knife OB mod (melee) van +10 OB mod (throw) van +5 Init + (5-10) quickdraw
prijssuggestie: 5 GP
|
|
|
|
|
|
"His power level...it's over 9000!"
|
|
|
Joop
Gamemaster

Geslacht: 
Joop!
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 04 Juli 2005, 16:08:39 » |
|
Ik krijg nog een Dragonscale armor van je, is reeds betaald!
|
|
|
|
|
|
"Heb je een redelijk verstand? Jawel. Waarom gebruik je het dan niet? Want als dat zijn werk doet, wat wil je dan nog meer?" - Marcus Aurelius
|
|
|
Niels
Gamemaster

Geslacht: 
[verwijdert]
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 07 Juli 2005, 12:39:29 » |
|
ik kan nog wel een mooie houder gebruiken voor een steen.. meet een en ander slot ofzo zodat niemand de steen eruit kan halen.
oh ja, hij moet wel op veranderingen van lichaamsomvang berekend zijn....
|
|
|
|
|
|
"Laatste verandering: 02 september 2006, 15:57:49 door Ikarash of Arnor"
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 07 Juli 2005, 20:12:25 » |
|
Misschien een mooie Beorning-carved 2-handed spehr-stok? Superlicht, superstevig en met mooie inscripties en goed vast te houden?
Gaat zeker wel een paar pieces kosten, niet?
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
Dorgon the Dormant
Speler
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 09 Juli 2005, 21:25:30 » |
|
nou een armourtje met een dbtje van rond de 120 zou wel welkom zijn
trouwens wel en vet idee op deez manier.
mischien wel overleggen met gm's over op de loer liggend overpoweren van characters met viele gold.
Hey Ikarash, wel lekker optimistisch met je 120, how's about een plus tienetje. Dat lijkt mij wel reeel(  ) Je moet maar effe laten horen aan wat voor design, materiaal en dergelijke je zat te denken. Dag
|
|
|
|
|
|
Get the picture?
|
|
|
Dorgon the Dormant
Speler
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 09 Juli 2005, 21:34:27 » |
|
Ik krijg nog een Dragonscale armor van je, is reeds betaald!
Joh loop niet zo te janken, je weet je bent als eerste in de rij en zal ook ,uiteraard ,als eerste geholpen worden. I was thinking some nice dark sturdy leather, with shoulder protection. I could for instance equip you with a +5 on movement, or something like that(magic?). Off course all with high maneuvrability, heh heh.
|
|
|
|
|
|
Get the picture?
|
|
|
Dorgon the Dormant
Speler
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 09 Juli 2005, 21:40:40 » |
|
Misschien een mooie Beorning-carved 2-handed spehr-stok? Superlicht, superstevig en met mooie inscripties en goed vast te houden?
Gaat zeker wel een paar pieces kosten, niet?
Ja man, voor een 15 gp's kan ik voor jou wel wat moois maken, zoals bijvoorbeeld een staff met een fijne magische bonus op bijvoorneeld parry. Is dat ongeveer wat je in gedachten had? We hebben het hier over alloys in combinatie met magic dus vandaar de prijs.
|
|
|
|
|
|
Get the picture?
|
|
|
Dorgon the Dormant
Speler
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 09 Juli 2005, 21:43:34 » |
|
ik kan nog wel een mooie houder gebruiken voor een steen.. meet een en ander slot ofzo zodat niemand de steen eruit kan halen.
oh ja, hij moet wel op veranderingen van lichaamsomvang berekend zijn....
Show me the money!!!! Iz no problem! Kom maar met suggesties en een bod. dag
|
|
|
|
|
|
Get the picture?
|
|
|
Niels
Gamemaster

Geslacht: 
[verwijdert]
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 25 Juli 2005, 14:51:47 » |
|
ik zat uiteindelijk te denken aan een mooie staf.. mooi zwart iron, met bovenop een klauw van een demon waarin een mooie steen gezet kan worden. misschien nog een leuke magische aanval erin ofzo... hoeveel munten gaat dat zijn dan...?
ik kan ook nog wel een keer een goeie helm gebruiken ipv die goedkope rotzooi... ook mooi zwart iron... leuk demon design maar moet wel een hoge durability hebben omdat ik er wel effe mee wil doen. eventueel een leuk bonusje op DB of presence... liefst beiden maar dat gaat zeker niet lukken...?? wat voor kosten schat je zo in?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 25 Juli 2005, 18:24:39 » |
|
wat zou het kosten om een +1 puncture crit light repeater crosswbow te maken. of eentje met verkorte laadtijd.
|
|
|
|
|
|
There's no Mercy, Only Judgement There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
|
|
|
Niels
Gamemaster

Geslacht: 
[verwijdert]
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 26 Juli 2005, 14:46:00 » |
|
lui varreke dat je bent...  te beroerd om een crossbow te laden.. nee hoor meneer mot weer een repeater hebben....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 27 Juli 2005, 09:13:03 » |
|
Hoe komt Dorgon aan de klauw van een demoon?? blik opentrekken??
goedkope rotzooi? Je hebt de hoogste classe helm die er is...
Nee, men wordt niet onkwetsbaar in mijn game, maakt niet uit wat je allemaal aan je oren hangt....geen invincibility. T'is geen AD&D...
Mij valt op dat mensen met een movement van 0 toch Armor Type 20 willen dragen en mij bedroefd en verwijtend aankijken als dat niet kan met level 3...je bent gewoon geen powerlord op level 3. en ook niet op level 10.
|
|
|
|
|
|
"His power level...it's over 9000!"
|
|
|
Niels
Gamemaster

Geslacht: 
[verwijdert]
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 27 Juli 2005, 11:20:03 » |
|
*ellendygh mode* mwahaha... invincibility is my middle name.... hahahahahaha (wegfade) *ellendygh mode stop* demon klauw gevormd uit ijzer natuurlijk.... en wat helm betreft, ik moet ook wat aan me image doen he... ik heb een reputatie hoog te houden... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|