Jan Willem
Fantasyliefhebber
|
 |
« Gepost op: 04 Juli 2011, 15:56:44 » |
|
Dus, aangezien ik het zaterdag leuk vond maar gelijk de volgende vragen. Hoe kan je lid worden, wat kost het, wat zijn de voordelen etc?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 04 Juli 2011, 17:22:57 » |
|
Hoi Jan Willem. Lidmaatschap kost 20 euri in het jaar. Dan ben je altijd welkom op open avonden, spelersavonden, speciaal georganiseerde dagjes, avonden. We hadden ooit ook een nieuwsbrief, maar daar is de laatste tijd weinig aan gedaan. Bij meerderheid van stemmen komt de nieuwsbrief terug.
Oja, we gaan ook naar evenementen zoals castlefest etcetera. Als je voor de vereniging tijdens zo'n evenement iets wil doen; GM-en, standmeester zijn, proppen, foto's maken enz. dan hebben we vaak vrijkaarten voor je.
ander voordeel: allemaal gezellige mensen die van fantasy en/of gamen houden.
vraag aan de anderen: (hadden we geen lidmaatschapformulieren meer in de bar, gasten?)
|
|
|
|
|
|
"His power level...it's over 9000!"
|
|
|
Jan Willem
Fantasyliefhebber
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 04 Juli 2011, 18:14:21 » |
|
Nou heb ik altijd interesse gehad in GMen op beurzen (had al voor de duco wat geregeld maar doordat de organisatie 0.0 voorbereiding gedaan had viel dat in het water) plus de rest klinkt ook wel leuk. Zal volgende keer wel 2 formulieren meenemen om in te vullen. En anders kan het via de mail ook altijd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nazull
Barcommissie
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 05 Juli 2011, 14:44:44 » |
|
@ferr ik vrees dat we al een hele lange tijd geen lidmaatschapformulieren hebben liggen in de bar dus die moeten voor de zekerheid de volgende keer even geregeld worden.
|
|
|
|
|
|
2 dingen zijn zeker in je leven je geboorte & je dood dus geniet er van voor dat je het weet is het voorbij
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 06 Juli 2011, 08:31:41 » |
|
We zullen nieuwe formulieren verzorgen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 17 Januari 2012, 15:40:56 » |
|
Ja, het is super leuk om lid te worden van 4GM! Altijd genoeg spelers en GM's om een drankje mee te drinken, gezellig lallen of zowaar een RPG mee spelen. Verder gaan we dit jaar weer wat leuke dingen doen, zoals de 4GM BRAAI ergens in de zomer + natuurlijk de festivals en feestjes tussendoor.
Lidmaatschap is 20 eur en daarmee ben je dus ook altijd welkom in onze Bar die 1x per maand open is.
Vraag aan de leden: We hebben afgelopen jaar een leuk omzetje gedraaid van de bar inkomsten. Wie heeft er ideëen hoe dit te besteden?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
edulus
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 17 Januari 2012, 23:33:54 » |
|
Gaaf dat je lid wilt worden. Alvast Welkom maat. Als je niet snel hoort, er zullen vast wel een paar formuliers meegenomen naar events en beursen ( al moet ik de zweep gaan halen en een paar gozers het laten printen  ) Ferr: Wellicht spullen voor de stand/prop's voor een beter public appeal? (miniatuurs en battlemaps doen het altijd goed).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FadingDragon
Fantasyliefhebber
Geslacht: 
I'ts hard to see a joke of an idiot...
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 27 Januari 2012, 22:03:56 » |
|
Jullie mogen voor mij ook wel een formulier regelen... 
|
|
|
|
|
|
Greetings to all...
Twitter: @fading_dragon
Iedereen is gek (en gek staat voor: Geniaal En Knap)
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 28 Januari 2012, 12:52:34 » |
|
Mail ff je naam en adres naar bestuur AT 4gm.nl, dan mail ik je het formulier even door. Leuk dat je lid wilt worden! Welkom!
[edit] bericht gewijzigd door Ikarash. @ vervangen door AT ivm spambots.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 02 Mei 2012, 08:35:46 » |
|
Hey FadingDragon, wat vond je van de Shinobi party afgelopen keer. Ben benieuwd wat een nieuweling ervan vindt. Was het een beetje te volgen? Kon je je ei een beetje kwijt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3rik
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 03 Mei 2012, 23:33:09 » |
|
Zou het niet handig zijn op de site een lidmaatschapsformulier te voorzien? Invullen, bevestigen en klaar is Kees. Of anders toch een formulier ter download aanbieden.
|
|
|
|
|
|
RPGberichtRealistically, many people would likely respond to extreme violence and eruptions of supernatural awfulness by curling up into a ball and doing nothing. Those people are called "non-player characters".
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 13 Mei 2012, 17:22:20 » |
|
Hee Erik,
Wat je hier voorsteld is een goed idee, maar ik aangezien we er dan ook een koppeling voor digitaal betalen aan moeten hangen (wat niet gratis is). En aangezien we eigenlijk wel iedereen willen kennen die lid wil worden, hebben we er toch voor gekozen om de inschrijving ouderwets op papier te doen.
Groetjes, Robbert
|
|
|
|
|
|
There's no Mercy, Only Judgement There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
|
|
|
|