Niels
Gamemaster

Geslacht: 
[verwijdert]
|
 |
« Gepost op: 12 Augustus 2005, 10:53:33 » |
|
tijdens de rpg zijn er wel is momenten waarop een speler een actie doet waarvan het nut niet bepaald duidelijk is. dit leidt regelmatig tot erg grappige situaties. het is dus denk ik wel aardig om hier maar is een topicje over te starten. situatie: Er is net een battle geweest tussen To, Khan en Zen Hendo tegen Ellendygh. Ellendygh had zijn quest vervuld en was terug gezapt naar Tol Buruth. Tegen de avond besloten To, Khan en Zen Hendo een kampement op te slaan. Omdat Ellendygh weg gezapt was, was zijn crebain Nastyh nog in de bossen aanwezig. Nastyh had de opdracht gekregen om al zijn vogel vriendjes bij elkaar te roepen en massaal het kampement onder te schijten (als soort van klein wraakje voor het bijna sterven van Ellendygh). Zo gezegd zo gedaan, tegen de ochtend ontwaakt het kampement door het geluid van 'regen' op de tent. Inderdaad, het regende stront en er vlogen honderden vogels boven het kampement. Gelukkig had To een briljante ingeving gekregen. Met gevaar voor eigen leven klom hij de boom in om een vogeltje aan te vallen...... Ja To.... je hebt ze allemaal weg gejaagd....... 
|
|
|
|
|
|
"Laatste verandering: 02 september 2006, 15:57:49 door Ikarash of Arnor"
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 12 Augustus 2005, 11:16:44 » |
|
Ik heb ze niet aangevallen, ik heb geprobeerd te communiceren met ze. Khan ging toen ondertussen nog ff mee zitten schijten trouwens. 
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 14 September 2005, 23:52:36 » |
|
durgai die zn knie bijna breekt bij een al messengooiende waljump.
|
|
|
|
|
|
There's no Mercy, Only Judgement There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
|
|
|
Niels
Gamemaster

Geslacht: 
[verwijdert]
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 15 September 2005, 07:16:52 » |
|
mwah.. niet echt grappig ofzo, wel leuk natuurlijk maar echt een domme actie is het volgens mij niet. tenzij hij natuurlijk -100 voor zo'n move heeft. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 15 September 2005, 14:01:09 » |
|
hij fumblede
|
|
|
|
|
|
There's no Mercy, Only Judgement There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
|
|
|
Niels
Gamemaster

Geslacht: 
[verwijdert]
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 15 September 2005, 14:34:52 » |
|
tja, daar kan je niet zoveel aan doen..... zag er ongeveer zo uit... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
smokalot
Gamemaster

Geslacht: 
speak up when youre talking to me boy
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 15 September 2005, 19:24:41 » |
|
yeah let's go with that
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 15 September 2005, 20:07:08 » |
|
en ja hij heb er geen skill voor. he klaas?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niels
Gamemaster

Geslacht: 
[verwijdert]
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 16 September 2005, 07:19:12 » |
|
ja dom 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 16 September 2005, 10:12:29 » |
|
In de party van het website-project groepje moest Jopie zo nodig stunten met een duur mes. En promt fumblet ie ermee en valt het over een klif de diepte in...
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 16 September 2005, 13:28:45 » |
|
Ja, toen hij dat bijdehante Hobbit character was...Iemands ivoren mes in een ravijn laten vallen door fumbelen tijdens cool doen
|
|
|
|
|
|
"His power level...it's over 9000!"
|
|
|
smokalot
Gamemaster

Geslacht: 
speak up when youre talking to me boy
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 16 September 2005, 14:49:16 » |
|
nou hier bij mij was het me eigen zwaard en die had ik van een damn stropertje gejat dus dat was niet zo erg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niels
Gamemaster

Geslacht: 
[verwijdert]
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 12 Januari 2006, 16:16:00 » |
|
tijdens playtesten van 'The dark tower' voor de AMF.....
tweede verdieping van de toren, een ruimte waar de vloer van was ingezakt. de spelers konden naar de overkant door over afgebroken zuilen te springen of via een randje balanceren om de ruimte heen.
ferr sprong over de zuilen, robbert fumbled en hangt aan het randje, die andere knakker fumbled en hangt aan het randje. jp wil via zuilen, hij fumbled hard maar wordt met een masterlijk schot van ferr aan een zuil gespiest. robbert klimt op de rand evenals die andere knakker na wat gekut met een touw. jp weet zich los te frummelen en grijpt het touw maar heeft de kracht niet om zich omhoog te werken....
het ging ongeveer zo:
GM: jongens, jp komt niet omhoog en houdt dit niet lang vol zo...... tijd dringt, tiktak.... tiktak...
ROBBERT EN KNAKKER: braldiebraldiebral...... hahahahaha.... braldiebraldiebral..... hahaha... hehehe.... enz.
GM: jongens, jp kan elk moment vallen......
ROBBERT EN KNAKKER: ja uhhhhh.... hahahaha..... uhhhhh, wat zullen we is doen, uhhhh.... hehehehe...
GM: jp hangt aan het touw man, hij komt niet omhoog en kan elk moment vallen.....
ROBBERT EN KNAKKER: tja,eh.. eh, wat zullen we is gaan doen... heheheheh, uuuhhhhhh
GM: HIJ HANGT AAN EEN TOUW MAN....!!!
ROBBERT EN KNAKKER: oh... ehhhh, tja.... uhm.....(duurde nog een half uur)... laten we hem maar omhoog halen dan....
GM: zugd.......
JP: KUTELF!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niels
Gamemaster

Geslacht: 
[verwijdert]
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 12 Januari 2006, 16:25:06 » |
|
een briljante actie om even aan te geven dat je als GM nooit zal weten hoe een probleem wordt opgelost door de spelers... de eerste keer playtesten van 'The dark tower'... vlak voor het einde moeten de spelers nog een verdieping omhoog. dit was uiteindelijk een onzichtbare trap die wat verder en dieper dan de gewone vloer begon. het was dus net alsof er een grote donkere diept was (werd door de spelers meteen bestempeld als 'the void'). toch wel even over nagedacht als GM zijnde..... wat blijkt? klaas loopt de hele toren door met een lijk te slepen.... nou vraag ik je....??? fleb  flikkert gewoon een lijk de diepte in en tja... die hobbelde dus mooi van de trap af.... zo kun je ook een puzzel oplossen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|