|
Ferr
|
 |
« Gepost op: 24 Augustus 2005, 23:23:51 » |
|
Izu! By ritual purification, wash clean the soul. The true form of the All-pervasive Universal Principle cries out (Izu-no-mitama). In the midst of the Light courageously With martial valor does it howl.
- Morihei Ueshiba
Deze wijze woorden hangen boven de ingang van de dojo van Zen in de buurt van Riavod. De dojo is een plek waar kennis en ervaring wordt doorgegeven aan mensen die er trainen. Iedereen is welkom, maar niet iedereen zal vinden wat hij zoekt. De prijs om te trainen bedraagt 35GP en men zal minstens voor 3 maanden aaneengesloten moeten blijven. De Martial Art stijl is Savate en je hebt een CO, QU en AG nodig van 90+. Maar meerdere stijlen zullen volgen. Je character moet afreizen naar Riavod en je zal bij je GM een training roll moeten gooien (Very Hard Maneuver) Bij slecht resultaat en/of fumble, kan het zo zijn dat je gehavend uit de dojo wordt gedragen naar het hospitaal. No refunds.
In de dojo staan respect voor elkaar en voor de ruimte voorop.
Wees als een lotusbloem bewegend in de wind Licht raakt de kern De bladeren openen De geest ontvouwt zich en wordt het centrum
|
|
|
|
|
|
"His power level...it's over 9000!"
|
|
|
Therias
Speler
Geslacht: 
Therias Endúrin
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 25 Augustus 2005, 09:44:10 » |
|
Ushi says hi!  Klinkt goed, maar waar ligt Riavod precies?
|
|
|
|
|
|
"If clever got me this far, then tricky got me in" - Maynard James Keenan
|
|
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 28 Augustus 2005, 20:52:26 » |
|
Ushi says hi!  Klinkt goed, maar waar ligt Riavod precies? Riavod ligt in Dorwinion, aan de Zee van Rhûn. Dus das best een eind van Tharbad.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
smokalot
Gamemaster

Geslacht: 
speak up when youre talking to me boy
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 03 September 2005, 19:29:12 » |
|
nou ja ik wacht al een tijdje tot ferr een nieuw systeem heeft voor character sheets en tja ik moet uhm es denk 15 punten omhoog gaan dus ik wacht tot ik weet hoe dat nou precies ken. en geld tja ach de hobbit doet er niet moeilijk over dus misschien moet ik ook maares me principes verbrede 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 05 September 2005, 18:41:01 » |
|
zoo..even de bezem door het topic gehaald...
Dat doe ik af en toe om het niet helemaal af te laten dwalen.
Therias en Durgai. Kan ik jullie namen opschrijven?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Therias
Speler
Geslacht: 
Therias Endúrin
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 06 September 2005, 07:49:31 » |
|
Therias en Durgai. Kan ik jullie namen opschrijven?
Ik ben niet echt in de buurt  ! Ook moet ik met Joop mijn character nog even updaten  . Dan pas weet ik of ik aan je eisen voldoe. 
|
|
|
|
|
|
"If clever got me this far, then tricky got me in" - Maynard James Keenan
|
|
|
Niels
Gamemaster

Geslacht: 
[verwijdert]
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 06 September 2005, 13:32:28 » |
|
ik weet effe niet zo snel hoeveel punten ik te kort kom maar als het zover is kunt u op mij rekenen meneer zen.. 
|
|
|
|
|
|
"Laatste verandering: 02 september 2006, 15:57:49 door Ikarash of Arnor"
|
|
|
Joop
Gamemaster

Geslacht: 
Joop!
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 09 Oktober 2005, 23:36:17 » |
|
Mmmh, voor 35 gp verwacht ik wel wat! Krijgen we les op mithril matjes ofzo? Of je je dojo met bladgoud bedekken (kan al met drie leerlingen)
Wat zal het resultaat zijn na drie maanden in elkaar gestompt te worden? Mijn verwachting: 1x level up 1x basic martial arts lijst minimaal 2 skill ranks 5x moves in Savate stilo 2x vakjes bij Sword skill (longblade, strat targeting melee) dus..
|
|
|
|
|
|
"Heb je een redelijk verstand? Jawel. Waarom gebruik je het dan niet? Want als dat zijn werk doet, wat wil je dan nog meer?" - Marcus Aurelius
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 13 Februari 2006, 19:07:10 » |
|
Zen's Dojo biedt thans de volgende Martial Arts stijlen:
Savate Deze sport doet zowel beroep op lenigheid en kracht als snelheid en evenwicht. Ook het uithoudingsvermogen wordt getraind.
STAT DEVELOPMENT AG+2 ST+3 CO+2
SKILL DEVELOPMENT Balance: +1 rank Kicks & Strikes Degree 3: +2 ranks Martial Style; Savate: +3 ranks (special Attack list)
sensei: Zen Hendo lvl 11
Aikido Aikidoka, de beoefenaars van het aikido, passen hun technieken toe om de aanval van een tegenstander te neutraliseren. De aanval wordt niet geblokkeerd maar omgebogen, overgenomen en afgerond met een worp of een klem.
STAT DEVELOPMENT QU+2 AG+3
SKILL DEVELOPMENT Ki meditation: +1 rank Sweeps & Throws Degree 1&2: +2 ranks Martial Style: Aikido +3 ranks (special Defense List)
sensei: Ahab Al-Jazeera Lvl 8
De dojo hoopt na overleg met enkele meesters de volgende stijlen in de lente te kunnen aanbieden: Karate Ninjitsu Capoera Prijzen voor deze nieuwe stijlen zijn nog niet bekend
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brandûr
Fantasyliefhebber
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 21 Maart 2006, 14:17:08 » |
|
Huidige stats: Agility 108, Quickness 98, Constitution 88. Voor Co kom ik dus 2punten tekort, vormt dit een probleem? Ik heb wel interesse in de Savate training! Verder wil ik wel Shuriken werpen bijspijkeren, komt dat er evt. nog in de toekomst?
|
|
|
|
|
|
Zwijgend streek hij over zijn litteken
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 21 Maart 2006, 15:38:40 » |
|
Nee das geen probleem. Het is zelfs zo dat na de training je Stat zich automatisch heeft aangepast naar het trainingsnivo. Dus gratis stat verhoging.
Shuriken werpen zal hoogstwaarschijnlijk aangeboden worden in het Ninjitsu pakket.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brandûr
Fantasyliefhebber
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 21 Maart 2006, 15:50:58 » |
|
Dan wil ik me bij deze graag aanmelden. Helaas is het zo dat wij rond Tharbad spelen en dat een algeheel Riavod nog niet gerealiseerd is... Valt hier een mouw aan te passen op de een of andere manier?
|
|
|
|
|
|
Zwijgend streek hij over zijn litteken
|
|
|
smokalot
Gamemaster

Geslacht: 
speak up when youre talking to me boy
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 21 Maart 2006, 16:49:41 » |
|
Karate Ninjitsu Capoera savate aikido??? zeg hoeveel maanden mag ik eigenlijk in die dojo zitten in totaal? en kan ik ook korting aanvragen als ik het hele pakket doe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|