ah joh die ellendyg heeft al zoveel near death experiences gehad, we zouden hem ondertussen wel de neardeath veteraan mogen noemen. Hij heb ook al zoveel aanvallen op zichzelf overleefd. Dat blijft hij nog wel een tijdje volhouden.
Komt natuurlijk ook een beetje omdat hij niet zo vaak speeld.
Maar hij heb wel eerlijk gewonnen in de arena, al scheelde het niet veel. Daarvoor petje af.
bij mijn weten is ellendygh maar 1 x bijna dood geweest... en dat was in gevecht met twee zekere beornings en zen waarbij de quest ook nog is volbracht werd (wat me niet slecht lijkt voor een toen lvl 5 menneke tegen 3 lvl 7 a 8 mennekes)....mmm wat mij waarschijnlijk doet besluiten om toch maar niet naar die dojo te komen.. denk dat de training dan te serieus wordt, haha.
maar goed, dacht dat dit soort dingetjes los stonden van de verhaal lijnen, tenslotte is dorgon ook een en ander aan het craften voor mij..
en dat ie niet zoveel speelt komt 1: omdat jullie zo vaak spelen dat de gm weinig tijd overhoud.. haha 2: omdat ik al een behoorlijk tijdje bezig ben met fijne avontuurtjes voor jullie in elkaar te draaien...
en over de arena.. aangezien ellendygh lvl up is (wat ik nog moet regelen bij ferr) kom je maar terug als je minimaal lvl 8 bent. ik ga natuurlijk geen punkten verspelen...