Inderdaad, via google vond ik een post van Fantasy Realm, en via die post (ik denk ik jouw user info) naar deze website gesurft

Iets over mezelf dan.
Ik ben 27 jaar, kom uit Sint-Oedenrode (in de buurt van Eindhoven) en woon tegenwoordig in Veghel, eigen huisje gekocht.
Op de middelbare school ben ik via een klasgenoot in aanraking gekomen met Doomtrooper. Destijds was het elke dag weer spannend om 1 booster te kopen

want daarna was het geld weer op. Toen Magic the Gathering steeds populairder werd, ging het bergafwaarts met Doomtrooper helaas. Ik heb 2nd Edition compleet, Inquisition compleet, en Warzone ongeveer 75% compleet. De nieuwere expansions heb ik nooit kunnen bemachtigen op 3 boosters van Golthota, Paradise Lose en Mortification na. Nadat iedereen Doomtrooper voor gezien hield, heb ik alle kaarten van mijn maten gekregen. Sinds kort heb ik voor elke supermacht, brotherhood, en drie dark legion soorten een apart deck gemaakt. Samen met leden van mijn World of Warcraft guild ben ik nu tweewekelijks bezig met Doomtrooper, en iedereen vind het erg leuk, wat ik in eerste instantie niet verwachtte. Het zijn namelijk voornamelijk MtG freaks :)
Zoals gezegd speel ik ook World of Warcraft. Ik ben guildleader van Beyond Oblivion (zie
www.beyondoblivion.nl) en heb daar mijn handen nog steeds redelijk vol aan. We zijn anderhalf jaar lang 100% nederlands geweest maar om voortgang te maken in de endgame instances zijn we samengegaan met een zweedse guild waar we al tijden mee samenwerkten.
Heb ik verder nog fantasy-interesses? Jazeker. Ik heb 14 boeken gelezen uit de Dragonlance serie. De boeken over Raistlin (Test, Time, War of the Twins) zijn bij mij favoriet.
Verder ben ik op mijn 18e voor 6 weken naar de V.S. geweest waar ik voor het eerst in aanraking kwam met Advanced Dungeons and Dragons (toen nog 2nd edition). Eenmaal terug in Nederland heb ik geprobeerd om mijn vrienden mee te sleuren in dit spel, maar omdat ik nog te weinig ervaring had, lukte het me niet om meteen een goede DM te zijn. En zo eindigde mijn ADnD avontuur eigenlijk.
Voordat ik World of Warcraft speelde, heb ik nog 4 jaar lang Everquest (1) gespeeld samen met mijn vriendin. Een periode vol avontuur maar helaas ook vanverwaarlozing van het sociale leven, haha!
Poeh het is een chaotisch verhaal geworden maar als je nog meer wilt weten, vraag gerust.
Groeten,
Jan-Willem