StartpaginaHelpZoekKalenderInloggenRegistreren

22 Mei 2012, 18:29:51

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek

Stats
10.559 aantal berichten in 856 topics door 270 geregistreerde leden
Nieuwste lid: exeldro
+  4GM - Fantasy en Rollenspellen Forum
|-+  4GM
| |-+  Algemeen
| | |-+  Off Topic Piercings
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Topic: Off Topic Piercings  (gelezen 1787 keer)
Ikarash of Arnor
4GM Moderator

Geslacht: Man

shields are for wimps

« Gepost op: 09 Augustus 2006, 11:39:59 »

Eff lekker Off Topic, helemaal niks met fantasy maar tog wel leuk om te horen wat de diehard fantasy liefhebbers nou van piercings vinden.
Ik heb zelf helemaal geen piercings ik vind dat elk stukje metaal of elke tatoo de puurheid van je lichaam aantast.
Nou ben ik zelf al wel wat piercings bij anderen tegengekomen die op zich wel mooi stonden of wel lekker waren (tongpiercings).

Wat is de ongezouten 4gm mening?
Diggen jullie piercings of vind je dat ze je lichaam verpesten.

There's no Mercy, Only Judgement
There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
Joop
Gamemaster

Joop!

« Antwoord #1 Gepost op: 09 Augustus 2006, 12:04:00 »

Wat denk ie nou zelf? Als er nou nog iets van iets origineels aan zat, dan zou ik het nog kunnen overwegen. Maar nee, de godganse wereld maakt van ze huid een stuk verlept behang met handvaten.  Cool
Een piercing zou opzich kunnen maar ja, echt cool is et niet, vind ik  Cheesy

"Heb je een redelijk verstand? Jawel. Waarom gebruik je het dan niet?
Want als dat zijn werk doet, wat wil je dan nog meer?" - Marcus Aurelius
Ivo
Gamemaster

T'o Malaak

« Antwoord #2 Gepost op: 09 Augustus 2006, 12:22:28 »

Hmmm, je zou dit onder discussie of kleding en aanverwanten kunnen plaatsen.

Ik denk niet dat er een echte 4GM mening zal zijn hierover. Mijn persoonlijke mening is er zeker wel. Zelf zou ik nooit piercings of tattoo's nemen. Ik vind het verminking van m'n lichaam. Dat anderen het doen moeten ze zelf weten. Vrouwen dragen al sinds mensenheugenis oorbellen, maar dat zijn ook piercings en is algemeen geaccepteerd.

En het neemt ook steeds extremere vormen aan. Mensen die zich helemaal vol laten piercen, of metalen platen onder de hoofdhuid laten aanbrengen, zodat je daar metalen pinnen in kunt steken. Of van die "mensen" (?) die hun tong laten splijten of lichaamsdelen (laten) afhakken. Zijn dit soort dingen nou echt nodig voor iemands gemoedsrust of om aandacht te krijgen?

"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
Ikarash of Arnor
4GM Moderator

shields are for wimps

« Antwoord #3 Gepost op: 09 Augustus 2006, 17:35:53 »

true vrouwen dragen inderdaad al heel lang vormen van piercings om zichzelf te verfraaien. Maar het wordt steeds extremer, heb jij je meisje liever puur natuur of vind je een glimmend dingetje niet zo erg.
Een piercing natuurlijk puur de natuurlijke schoonheid benadrukken dat is mij mening. Piercings om de piercings is natuurlijk pure poep.
Dat ziet er vaak niet uit ook en hoelang vind je zoiets leuk, een piercing is natuurlijk niet zo permanent als tatoeages maar toch vind ik het er vaak niet uit zien. Ik bedoel wat voegt een piercing door je wenkbrauw nou precies toe aan je schoonheid. Niks tog. Alhoewel sommige wel lekker zijn (tong).
Ik zal er nooit een nemen iig.

There's no Mercy, Only Judgement
There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

4GM - Fantasy & Rollenspellen Forum | Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Pagina opgebouwd in 0.131 seconden met 20 queries.
Template ontwerp door Murghoad op basis van het Amber design by Bloc | XHTML | CSS