Niels
Gamemaster

Geslacht: 
[verwijdert]
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 18 September 2006, 07:34:21 » |
|
erg grappig om te zien dat zo'n n00b eerst nog de eerbare held uit wil hangen en uiteindelijk toch voor het goud en de kills wil gaan...
|
|
|
|
|
|
"Laatste verandering: 02 september 2006, 15:57:49 door Ikarash of Arnor"
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 18 September 2006, 07:56:29 » |
|
Ik zal eens vragen of er foto's zijn gemaakt, zelf had ik daar iig geen tijd voor, mijn party duurde het langst.
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
Joop
Gamemaster

Geslacht: 
Joop!
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 18 September 2006, 08:58:19 » |
|
Gefeliciteerd allen met een geslaagd Riccardo avontuur! Fijn om te horen dat het soepel verlopen is en een ieder schik heeft gehad. (begin een beetje in oud nls te vallen sinds ik een boek over de 17e eeuw aan het lezen ben)
xj
|
|
|
|
|
|
"Heb je een redelijk verstand? Jawel. Waarom gebruik je het dan niet? Want als dat zijn werk doet, wat wil je dan nog meer?" - Marcus Aurelius
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 18 Oktober 2006, 10:58:52 » |
|
Nou, wanneer gaat de volgende keer zijn? Ik hoor dat ze willen, maar verder niks. Ik meld me wel aan.... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 18 Oktober 2006, 11:40:06 » |
|
De besprekingen zijn er. Intern moeten we ook nog even het e.e.a. bepalen hoe we het verder vorm willen gaan geven.
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
Brandûr
Fantasyliefhebber
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 19 Oktober 2006, 10:20:44 » |
|
Oh eh Ivo, ik weet niet of je nog steeds een tweede party in Leiden wil opzetten, want ik heb nog steeds een aantal geinteresseerden die graag willen spelen..
|
|
|
|
|
|
Zwijgend streek hij over zijn litteken
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 19 Oktober 2006, 14:13:29 » |
|
Ja, is goed hoor. Breng me maar met ze in contact. De vorige keer moet er ergens iets fout zijn gegaan in de communicatie.
Ik kan nog een groepje spelers gebruiken, vooral als die spelers nog niet bij andere groepjes/GM's vertegenwoordigd zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brandûr
Fantasyliefhebber
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 19 Oktober 2006, 16:14:06 » |
|
Ja, is goed hoor. Breng me maar met ze in contact. De vorige keer moet er ergens iets fout zijn gegaan in de communicatie.
Ik kan nog een groepje spelers gebruiken, vooral als die spelers nog niet bij andere groepjes/GM's vertegenwoordigd zijn.
Kan ik ze laten mailen naar Ivo@4gm.nl?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 19 Oktober 2006, 18:35:54 » |
|
wat ik beter vind is ief AT 4gm.nl zakpatat AT 4gm.nl dikzak AT 4gm.nl of ikwilspelen AT 4gm.nl of nieuwespeler AT 4gm.nl of gmief AT 4gm.nl het maakt niet uit ivo is de man die alles ontvangt. Edit: even de mailadressen aangepast, om spambots niet wakkerder te maken
|
|
|
|
|
|
There's no Mercy, Only Judgement There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 19 Oktober 2006, 19:30:55 » |
|
Ja Ikarash, dat weten we wel. Maar ivo@4gm.nl is de juiste ja.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 20 Oktober 2006, 00:18:18 » |
|
ok lol sorry ief 
|
|
|
|
|
|
There's no Mercy, Only Judgement There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
|
|
|
Brandûr
Fantasyliefhebber
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 20 Oktober 2006, 12:51:55 » |
|
wat ik beter vind is ief AT 4gm.nl zakpatat AT 4gm.nl dikzak AT 4gm.nl of ikwilspelen AT 4gm.nl of nieuwespeler AT 4gm.nl of gmief AT 4gm.nl het maakt niet uit ivo is de man die alles ontvangt.  [ Haha, nou ik zal het onthouden..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 09 November 2006, 10:24:46 » |
|
Kan ik ze laten mailen naar Ivo@4gm.nl? Ik heb nog geen enkele mail gezien hierover...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|