StartpaginaHelpZoekKalenderInloggenRegistreren

22 Mei 2012, 18:45:52

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek

Stats
10.559 aantal berichten in 856 topics door 270 geregistreerde leden
Nieuwste lid: exeldro
+  4GM - Fantasy en Rollenspellen Forum
|-+  RPG
| |-+  Spelers
| | |-+  Riavod Merchants Square
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Print
Topic: Riavod Merchants Square  (gelezen 4151 keer)
Ivo
Gamemaster

Geslacht: Man

T'o Malaak

« Antwoord #15 Gepost op: 30 November 2006, 11:42:17 »

Je zou ze dus ook in-game kunnen kopen op de Riavod Merchants Square, mits genoeg goud bij je hebbende...

"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
Murghoad Adalardo
Gamemaster

Ni heolas go haontios

« Antwoord #16 Gepost op: 30 November 2006, 11:50:28 »

In principe wel. Maar het kan zijn dat de GM zegt dat je het item alleen kan verkrijgen via een queat(wellicht een dienst voor de betreffende merchant).

Standaard items kun je ALTIJD kopen bij je GM, speciale wapens gaat in overleg helemaal naarmate ze 'specialer' of uniek zijn. Vergeet niet dat het hier om extreem goede wapens of items gaat. Die zijn zeer machtig en eigenlijk zou er ook een minimaal characterlevel voor moeten zijn, aangezien een beginnende warrior niet meteen een dik vet zwaard kan hanteren(realistisch gezien).

There are some people who live in a dream world, and there are some who face reality; and then there are those who turn one into the other. - Douglas Everett
Ferr
GM Gilde

« Antwoord #17 Gepost op: 17 Januari 2007, 14:34:27 »

Jullie hebben gelijk heren, maar dit topic gaat over nieuwe items in de Merchants Square. Op de opmerking over Riavot=>Riavod na horen de opmerkingen hier niet thuis.

Ik hoor liever iets over de items!

het is nog steeds niet veranderd...

"His power level...it's over 9000!"
Ferr
GM Gilde

« Antwoord #18 Gepost op: 07 Februari 2007, 19:08:31 »

Jullie hebben gelijk heren, maar dit topic gaat over nieuwe items in de Merchants Square. Op de opmerking over Riavot=>Riavod na horen de opmerkingen hier niet thuis.

Ik hoor liever iets over de items!

bump

"His power level...it's over 9000!"
Murghoad Adalardo
Gamemaster

Ni heolas go haontios

« Antwoord #19 Gepost op: 13 Februari 2007, 00:15:49 »

Je hebt helemaal gelijk. Ik zal het a.s.a.p. aanpassen............. Drool

There are some people who live in a dream world, and there are some who face reality; and then there are those who turn one into the other. - Douglas Everett
Finn
Speler
*

Forgive your enemies, but never forget their names

« Antwoord #20 Gepost op: 16 Februari 2007, 16:27:13 »

het lukt me niet om gewone wapens te kopen; er wordt gevraagd naar shipping method en die kan ik nergens vinden  lock ?
Ikarash of Arnor
4GM Moderator

shields are for wimps

« Antwoord #21 Gepost op: 16 Februari 2007, 19:03:26 »

hee finn

dat klopt inderdaad. Het is zo dat de riavods merchants square op dit moment nog niet compleet functioneel is. Dit komt omdat we nog niet klaar zijn met de software eromheen en daarnaast ook nog de nodige items willen toevoegen. Als het allemaal officieel en functioneel is dan zullen we dat ook op dit forum medelen.

Ps bij welke gm speel je?

There's no Mercy, Only Judgement
There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
Murghoad Adalardo
Gamemaster

Ni heolas go haontios

« Antwoord #22 Gepost op: 17 Februari 2007, 00:26:06 »

Is ook zo. Maar Finn als je het intro verhaal leest van Riavods Merchant Square staat er
Citaat
Je kunt hier als speler kijken naar verschillende items en eventueel een bod doen op een item van jouw keuze. Dan moet je bij je GM aankloppen om te vragen of je het mag kopen. Gaat het om een special item, dan kan dit in overleg met je GM verworven worden in een quest.
Ben je aangesloten bij een GM ? Dan kun je bij hem aangeven welk item je zou willen kopen of verdienen met een quest. Het is namelijk ook niet duidelijk hoeveel goud spelers hebben, behalve bij de GM van die speler. Op deze manier kunnen we het controleren en blijft het RPG element ook aanwezig. Je GM is dus de 'Merchant' in dit geval. Heb je geen GM, dan kun je je aanmelden bij 4GM door te mailen naar info@4gm.nl en wordt daar gekeken of je in een party geplaatst kunt worden bij je in de buurt.

Brandûr
Fantasyliefhebber
*

« Antwoord #23 Gepost op: 17 Februari 2007, 03:37:01 »

Haha, veel te mooi deze rollenspel-evangelisatiedrift. Net een stel Jehova's  Tongue Maareh, hij speelt al bij mij en is zelfs al lid (al blijft dat een wat onduidelijk punt, toch ief?)

Zwijgend streek hij over zijn litteken
Finn
Speler
*

« Antwoord #24 Gepost op: 17 Februari 2007, 03:41:07 »

tja, ok. dat ik iets wilde kopen heb ik al eerder bij gm aangegeven, maar volgens mij is bij gm ook niet helemaal duidelijk dat het dan gefixt is. geeft ie het dan aan jullie door? volgens mij zijn hier nog geen eenduidige afspraken dan onder de gm's. maar goed, wanneer is de online winkel dan wel klaar, want hij staat al een behoorlijk tijdje op de site ...  yawn
overigens, alvast alle complimenten ervoor yeah

Murghoad Adalardo
Gamemaster

Ni heolas go haontios

« Antwoord #25 Gepost op: 17 Februari 2007, 21:05:25 »

Citaat
Net een stel Jehova's

Alleen bestaat deze naam niet in het meervoud Wink. Jehovah†is de algemeen bekende Nederlandse uitspraak van de goddelijke naam, hoewel de meeste Hebreeuwse taalgeleerden de voorkeur geven aan „Jahwehâ€. De oudste Hebreeuwse handschriften bevatten de naam in de vorm van vier medeklinkers, gewoonlijk het Tetragrammaton of Tetragram genoemd (van het Griekse te·tra-, „vierâ€, en gram´ma, „letterâ€). Men kan ze in het Nederlands als JHWH (of JHVH) transcriberen. In de Codex Leningradensis B 19A, uit de 11de eeuw G.T., is het Tetragrammaton zodanig gevocaliseerd dat het als Jehwah´, Jehwih´ en Jehowah´ gelezen kan worden. In de uitgave van de masoretische tekst door Ginsburg is de goddelijke naam zodanig gevocaliseerd dat men Jehowah´ leest. Het gedeelte 'getuige van' komt al vanaf Abel in de bijbel voor en is even te uitgebreid om uit te leggen op het forum.

Maar ik was in dit geval slechts behulpzaam voor Finn aangaande de items op de Merchants Square  Cheesy

Finn
Speler
*

« Antwoord #26 Gepost op: 18 Februari 2007, 01:12:35 »

En ik altijd maar denken dat die vocalisatie van JaHoWaH te danken was aan de klinkers van aDoNaI, die bij de Joden JHWH vervangt  Huh
maarre, vette items; wanneer zijn de kruiden in stock  Cool
Pagina's: 1 [2] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

4GM - Fantasy & Rollenspellen Forum | Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Pagina opgebouwd in 0.118 seconden met 19 queries.
Template ontwerp door Murghoad op basis van het Amber design by Bloc | XHTML | CSS