Joop
Gamemaster

Geslacht: 
Joop!
|
 |
« Gepost op: 15 September 2006, 08:43:36 » |
|
Lieve leden van 4gm, we hebben een nieuw pandje gevonden voor ons om te gebruiken. Dit zou heel cool kunnen zijn, en de eerste vaste locatie in Leiden. Nu vragen we niet veel aan jullie  Maar zouden mensen aanstaande zondag om 1 uur in leiden willen zijn om daar een paar uur op te ruimen?!!! Met een paar likjes verf zouden we begin volgend jaar onze eerste RPG lounge met bar kunnen gaan laten draaien! Bel om u aan te melden of voor de locatie (Pelikaanhof, centrum); Joop de Brieder 06-XXXXXXXX daarna zal er  worden mgv Joop
|
|
|
|
|
|
"Heb je een redelijk verstand? Jawel. Waarom gebruik je het dan niet? Want als dat zijn werk doet, wat wil je dan nog meer?" - Marcus Aurelius
|
|
|
Joop
Gamemaster

Geslacht: 
Joop!
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 15 September 2006, 10:29:38 » |
|
aanmeldingen tot nu toe:
joop, ferr, ivo, thomas, robbert
|
|
|
|
|
|
"Heb je een redelijk verstand? Jawel. Waarom gebruik je het dan niet? Want als dat zijn werk doet, wat wil je dan nog meer?" - Marcus Aurelius
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 17 September 2006, 20:34:56 » |
|
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 17 September 2006, 22:40:28 » |
|
juuup jammer dat mensen het gemist hebben  ze zijn geloof ik nu nog bezig met de afterparty. Was erg gezellig tot ik weg ging iig. Moet gelukkig nog meer gebeuren dus iedereen krijgt een kans 
|
|
|
|
|
|
There's no Mercy, Only Judgement There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
|
|
|
Joop
Gamemaster

Geslacht: 
Joop!
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 18 September 2006, 08:36:37 » |
|
Bedankt allen voor de hulp! Ik denk dat we een goede stap gezet hebben in de richting van ons 1e, eigen Sociëteit (klinkt zo lekker corpsbal).
Het bestuur gaat nu overleggen wat de volgende stappen zullen zijn; er moet een team gevormd worden om te klussen en er moet een goede deal afgerond worden met de Stichting Pelibar.
In een andere topic zullen ideeen uitgewisseld worden voor de aankleding en inrichting. Tot de volgende keer!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 30 Oktober 2006, 12:13:29 » |
|
hej joop Hoe staat het ervoor. Moeten we nog helpen?
|
|
|
|
|
|
There's no Mercy, Only Judgement There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 13 Januari 2007, 18:45:40 » |
|
Hoe staat het ervoor?
|
|
|
|
|
|
"His power level...it's over 9000!"
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 13 Januari 2007, 19:01:40 » |
|
ik ben er vandaag geweest.... om het diplomatiek te zeggen. De ontwerpfase is voorbij. er worden concrete plannen gemaakt. Binnenkort gaan we weer eff een grote beukavond houden. Ik begreep van joop dat in deze week de bar uit elkaar wordt gehaald.
Groetjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 21 Januari 2007, 18:09:06 » |
|
Zo, even een update vanuit Leiden. We zijn even aan de slag geweest in ons nieuwe kroegje. Bar ligt er uit, alle muren zijn al een keer geschilderd enz. enz. Gisteren was het al erg gezellig, dus je wilt niet weten wat het in de toekomst gaat worden. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 21 Januari 2007, 19:07:10 » |
|
Ik wil het graag weten hoe het gaat worden. Uiteraard is het allemaal te aanschouwen tijdens de komende ALV.
Maar als je niet kunt wachten, kun je ook mee komen helpen en zelf onderdeel worden van de metamorfose!
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
Therias
Speler
Geslacht: 
Therias Endúrin
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 21 Januari 2007, 19:08:07 » |
|
Nog handjes nodig?
|
|
|
|
|
|
"If clever got me this far, then tricky got me in" - Maynard James Keenan
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 21 Januari 2007, 19:18:56 » |
|
Zekers, Joop die doet heel veel doordeweeks (heeft toch niks beters te doen  ), maar we moeten het natuurlijk wel met zijn allen doen. Komt gelijk de volgende vraag: Wanneer doen we de volgende ronde? Want met een groepje gaat het toch het snelst.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 22 Januari 2007, 12:01:05 » |
|
uuh morgen?
neeh serieus meld de afspraken op de site en dan komen er waarschijnlijk nog meer mensen. Al ben ik wel blij dat ik steeds persoonlijk gebeld ben.
Laat me weten hoe wat waar en ik ben er of die iig me best om er weer bij te zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 23 Januari 2007, 19:12:27 » |
|
A.s vrijdag ben ik een groot deel van de dag vrij, dus zal ik wel weer wat gaan doen daar. Hoogstwaarschijnlijk de 2e laag wit aanbrengen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 23 Januari 2007, 19:58:11 » |
|
Ik wil alleen helpen als we veel kunnen doen in 1x. En als het zeker is dat de materialen er zijn. (zoals perfect was geregeld de vorige keer, lekker voldoende rollertjes enzo, ideaal)
EN het was ook retegezellig, dus ik zou iedereen aanraden om te komen.
Ook de mensen die normaal....oeps...lamaar
|
|
|
|
|
|
"His power level...it's over 9000!"
|
|
|
|