StartpaginaHelpZoekKalenderInloggenRegistreren

23 Mei 2012, 15:17:14

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek

Stats
10.559 aantal berichten in 856 topics door 270 geregistreerde leden
Nieuwste lid: exeldro
+  4GM - Fantasy en Rollenspellen Forum
|-+  4GM
| |-+  Algemeen
| | |-+  Het Hart
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] Print
Topic: Het Hart  (gelezen 8013 keer)
Ilmarin
Gamemaster

Geslacht: Man

« Antwoord #45 Gepost op: 28 Februari 2007, 23:31:27 »

Er mag alleen gestemd worden door mensen die hun 'hart' in dit project hebben gestopt... nono

Check ook de website: www.4gm.nl
Ferr
GM Gilde

« Antwoord #46 Gepost op: 19 Maart 2007, 10:47:57 »

Ja ik maak wel een flyer voor de opening en spelersavond in maart  yeah, Wel loop ik nog niet helemaal warm voor de titel van de bar. Eesrt de pedobar, toen 't Kleintje en nu weer 't Hart. Het doet me denken aan Hart in Aktie en Hart van Nederland....euhmmm Shocked. De titel moet zowieso snel uit te spreken zijn, daarom gebruikt iedereen nog pelibar als term, dat rolt over de tong.

Ideeen?

Waar staat deze flyer ook al weer? Ik dacht dat ik m gezien had ergens, alleen weet ik niet waar

"His power level...it's over 9000!"
Ivo
Gamemaster

T'o Malaak

« Antwoord #47 Gepost op: 19 Maart 2007, 11:33:37 »

Deze?

"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
Ferr
GM Gilde

« Antwoord #48 Gepost op: 19 Maart 2007, 11:59:56 »

Ja, inderdaad. Alsie zo elke dag voor je neus oppopt, valt het niet meer op dat het nieuw is, maar deze zocht ik inderdaad, bedankt.

Even over de tekst bij Vereniging op de homesite. Die tekst kan/moet aangepast worden. Er staat nog dat we gehost worden door Webhost solutions etc. Even die tekst herzien.

En waar zijn de artikelen gebleven?

"His power level...it's over 9000!"
Ivo
Gamemaster

T'o Malaak

« Antwoord #49 Gepost op: 19 Maart 2007, 14:08:34 »

Gefixt. Er waren een paar artikelen die nog steeds stonden aangemerkt voor de voorpagina, maar ze waren niet gepubliceerd. Nu staan ze niet meer op de voorpagina ingesteld en zijn weer normaal gepubliceerd.

"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
Pagina's: 1 2 3 [4] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

4GM - Fantasy & Rollenspellen Forum | Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Pagina opgebouwd in 0.113 seconden met 21 queries.
Template ontwerp door Murghoad op basis van het Amber design by Bloc | XHTML | CSS