StartpaginaHelpZoekKalenderInloggenRegistreren

23 Mei 2012, 15:17:37

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek

Stats
10.559 aantal berichten in 856 topics door 270 geregistreerde leden
Nieuwste lid: exeldro
+  4GM - Fantasy en Rollenspellen Forum
|-+  RPG
| |-+  Spelers
| | |-+  DE ARENA
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 8 Print
Topic: DE ARENA  (gelezen 14610 keer)
Ferr
GM Gilde

Geslacht: Man

« Gepost op: 10 Augustus 2005, 00:19:28 »

Heeft U een persoonlijk geschil?
Dienen de handschoenen in elkanders gezicht gesmeten te worden?
Daagt u uw vijand uit om te dingen naar de hand zijner jonkvrouw?
Of is het u om zijn munten te doen?

Daagt elkander dan hier uit om persoonlijke duels te spelen met uw character. Kiest wapens, kiest omgeving, kiest datum en tijdstip
Wanneer deze bekend zijn, kiest u dan een scheidsmeester in de vorm van een 4GM Gamemaster om het spel eerlijk en eerwaardig te laten verlopen.

Maar voorlopig kunt u hier uw gang gaan... Biggrin

"His power level...it's over 9000!"
Ferr
GM Gilde

« Antwoord #1 Gepost op: 10 Augustus 2005, 00:26:49 »

Ik kwam dit zomaar tegen:

zullen we het dan es over jouw toekomst gaan hebben heh.
Met je Fire Nerves, pas op of ik ga de jouwe eff firen.
Ik eis een rematch.

En toen dit:
[ellendygh mode]mwoehahahahahahaha..... you're dead....wahahahaha(wegfade)[ellendygh mode stop]

Evil Evil Evil

Therias
Speler
*

Therias Endúrin

« Antwoord #2 Gepost op: 10 Augustus 2005, 07:25:52 »

Is het hier ook mogelijk om (bij wijze van uitstapje op je eigen party) met je character ervaring op te doen?

Zo wil ik graag mijn wyrdbow skills oefenen en het zou leuk zijn als ik dat hier kan doen door te leren van iemand die er meer ervaring mee heeft. Zodat ik dat in onze 'echte' party weer mee kan nemen.

Of is dat oneerlijke concurrentie nono voor de partyleden die nog niet staan ingeschreven op dit forum? (het zou wel een goede stimulans zijn om je alsnog in te schrijven).

"If clever got me this far, then tricky got me in" - Maynard James Keenan
Niels
Gamemaster

[verwijdert]

« Antwoord #3 Gepost op: 10 Augustus 2005, 08:00:26 »

Ik kwam dit zomaar tegen:

En toen dit:

whehe.. ik vind het goed. gaan we binnenkort even regelen... Evil

"Laatste verandering: 02 september 2006, 15:57:49 door Ikarash of Arnor"
Ferr
GM Gilde

« Antwoord #4 Gepost op: 10 Augustus 2005, 09:36:13 »

Therias
Waar jij het over hebt, is een soort training met een ander character?
Dat is ook een goed ID. Dat kan hier ook.

Maar Munchkin's, let op. Het is natuurlijk niet zo dat skills gratis weggegeven worden aan mensen die 1x opschrijven:
"Ik ga voor een jaar in de bossen trainen" en dan verwachten dat hun GM ze beloont met nieuwe skills.

Het KAN wel, maar het heeft natuurlijk consequenties voor je verhaallijn. Als jij een jaar lang traint, kan je een jaar lang niet queste. Dus ook geen inkomen.

Maar training met andere characters kan en mag. Regel hier een sparringsmaat, zou ik zeggen

Niels
Gamemaster

[verwijdert]

« Antwoord #5 Gepost op: 10 Augustus 2005, 09:39:28 »

therias..

ik zou ikarash kiezen.. die kan niet zo goed tegen zijn verlies dus een makkelijk prooi.. Biggrin

Therias
Speler
*

Therias Endúrin

« Antwoord #6 Gepost op: 10 Augustus 2005, 11:50:38 »

Maar Munchkin's, let op. Het is natuurlijk niet zo dat skills gratis weggegeven worden aan mensen die 1x opschrijven:
"Ik ga voor een jaar in de bossen trainen" en dan verwachten dat hun GM ze beloont met nieuwe skills.

Het KAN wel, maar het heeft natuurlijk consequenties voor je verhaallijn. Als jij een jaar lang traint, kan je een jaar lang niet queste. Dus ook geen inkomen.

Maar training met andere characters kan en mag. Regel hier een sparringsmaat, zou ik zeggen

Nee, nee. Het is gewoon de bedoeling om tussendoor (als je dan toch in een stadje of bos bent) met iemand die je daar tegenkomt (en toevallig is dat dan iemand uit een andere queste) gaat trainen. Waarbij de een zijn skills in bv. wyrdbow ontwikkelt en de ander daardoor gelijk zijn leadership ontwikkelt ofzo.

Bij deze dan het verzoek: Wie wil Therias helpen bij de ontwikkeling van zijn wyrdbow skills (voor wat hoort wat) yeah

Niels
Gamemaster

[verwijdert]

« Antwoord #7 Gepost op: 10 Augustus 2005, 12:12:03 »

maar zo gemakkelijk gaat dat niet... het enige wat je aan zo'n training overhoudt zijn experience points. dus het resultaat dat je hiermee behaalt is een iets snellere level up.... als je veel punten verdient ten minste.

Therias
Speler
*

Therias Endúrin

« Antwoord #8 Gepost op: 10 Augustus 2005, 12:35:37 »

Door training word je ook bekwamer in het gebruik van je skill, waardoor je deze ontwikkelt. Hoe dat exact met de punten gaat weet ik niet.

Niels
Gamemaster

[verwijdert]

« Antwoord #9 Gepost op: 10 Augustus 2005, 13:31:21 »

hmmm, hoe jij dat bedoelt snap ik ook niet echt... wat ik weet is dat de ontwikkeling van skills alleen kan als je je level up hebt, dan kan je weer dp's gaan toeschrijven aan je skills. het is dus niet zo dat je tijdens het spel vakjes aan mag gaan kruisen op je sheetje (want dat is ontwikkeling van skills). hooguit dat de gm kan rulen dat je een tijdlijke +bonus krijgt omdat je tijdens het spelen een paar oefenschoten hebt uitgevoerd (met succes). echter als je dit zou willen doen en je oefenschoten gaan mis kan je ook een tijdelijke -bonus op je dak krijgen.... alles heeft een keerzijde. heel af en toe kan het voorkomen dat als je iets moeilijks echt goed hebt uitgevoerd dat een gm ruled dat je dez actie als nieuwe skill mag opschrijven maar die moet verder ook weer ontwikkeld worden. in principe krijg je niets zomaar gratis.. dat kan ook niet want anders zijn lvl mannetjes al dikke powerlords en dat is natuurlijk onzin.

Therias
Speler
*

Therias Endúrin

« Antwoord #10 Gepost op: 10 Augustus 2005, 13:37:01 »

Get your point  Cry. Maar dan heeft het verder dus ook niet echt veel zin, als ik het goed begrijp.  ohmy

Niels
Gamemaster

[verwijdert]

« Antwoord #11 Gepost op: 10 Augustus 2005, 14:00:04 »

nou ... dat hangt een beetje van de gm af, hoe scheutig deze is met experience points. die verdien je er natuurlijk wel mee..

ik bedoel, als je voor de fun een battle doet tegen een medespeler kan jij daar een hoop punten mee verdienen. zeker als je wint...
zo speelde ik bv. tegen ikarash (voor het verhaal heeft de gm geruled dat het een droom van ikarash was). daar heb ik toch mooi (ik dacht) zo'n 5000 experience points aan over gehouden waardoor ik mooi weer level up ben (was al wel aardig op weg naar de volgende level up natuurlijk).

Therias
Speler
*

Therias Endúrin

« Antwoord #12 Gepost op: 10 Augustus 2005, 14:03:07 »

Agha agha. Voor training krijg je wel wat minder denk ik, mits het een super warlord is die besluit jou de fijne kneepjes van het vak bij te brengen. (hoe doe je dat trouwens met dobbelen?)

Niels
Gamemaster

[verwijdert]

« Antwoord #13 Gepost op: 10 Augustus 2005, 14:08:22 »

u bedoelt met dobbelen...???

Therias
Speler
*

Therias Endúrin

« Antwoord #14 Gepost op: 10 Augustus 2005, 14:29:29 »

gooien met een dobbelsteen, om te zien of je move werkt.

Pagina's: [1] 2 3 ... 8 Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

4GM - Fantasy & Rollenspellen Forum | Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Pagina opgebouwd in 0.155 seconden met 22 queries.
Template ontwerp door Murghoad op basis van het Amber design by Bloc | XHTML | CSS