StartpaginaHelpZoekKalenderInloggenRegistreren

23 Mei 2012, 15:27:42

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek

Stats
10.559 aantal berichten in 856 topics door 270 geregistreerde leden
Nieuwste lid: exeldro
+  4GM - Fantasy en Rollenspellen Forum
|-+  4GM
| |-+  Algemeen
| | |-+  Hardt gekaapt door Gothics!
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Topic: Hardt gekaapt door Gothics!  (gelezen 2293 keer)
Ferr
GM Gilde

Geslacht: Man

« Gepost op: 08 April 2007, 10:13:06 »

Zoooo wat denk je dan? Komen wij gister in Ons Hardt om lekker te gaan gamen, staat daar allemaal langharig tuig aan onze banken te sjorren en onze posters op te vouwen. Ons mededelende dat wij verkeerd zijn...JUIST

Dus onze groep (Klaas, Robbert en Patrick) was al helemaal klaar om te slayen.

Wat blijkt: Het Hardt was verhuurd door de Pelibar aan Vendetta, een of andere Gothic LARP iets van iets. Maar zonder 4GM daar dus van op de hoogte te brengen. Dat was gewoon even gemakshalve vergeten. Maar al een week vantevoren he. Dus toen alles nog in de stijgers stond is het verhuurd aan een andere vereniging, zelfs nog VOOR onze openingsavond...JUIST

Dus, wij, de leden van 4GM mochten op een andere locatie gaan zitten, want er viel met Vendetta niet te praten over het delen van onze eigen fakking ruimte.

Excuses Excuses alom, maar daarna stilte, als in:....jullie komen voor niks, want Vendetta gaat nergens heen + dat duurt de hele avond.....dussss

We mochten in de directie kamer van de Pelibar zitten EN, als goedmakertje kregen we een kratje pils (wel Jupiler, maargoed) gratis. Niet de cola, die was 6,50 per fles, bleek achteraf...

Maar wel die hele kamer vol gechoked natuurlijk, wat denkie Afro

"His power level...it's over 9000!"
Ivo
Gamemaster

T'o Malaak

« Antwoord #1 Gepost op: 08 April 2007, 11:00:32 »

Toch wel erg vreemd idd dat 4GM niet op de hoogte is. Ik mag er vanuit gaan dat Joop hier inmiddels van op de hoogte is gebracht?

De ruimte is nog niet echt af, en er zijn nog niet echt goeie afspraken gemaakt met de Pelibar omtrent het beschikbaar stellen van de ruimte aan andere partijen. Het bestuur zal hierover dus nog wel in discussie gaan met de Pelibar, om in de toekomst tweezijdig duidelijkheid te hebben over het gebruik van 't Hart en dit soort misverstanden te voorkomen.

"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
Murghoad Adalardo
Gamemaster

Ni heolas go haontios

« Antwoord #2 Gepost op: 08 April 2007, 12:30:09 »

Ja, het is natuurlijk zo dat de bar verhuurd wordt. Als buiten de 4GM avond langs gegaan wordt, bestaat de kans dat de ruimte verhuurd is. LEKKER HOOR! Voortaan op vrijdagavond gamen dus!

There are some people who live in a dream world, and there are some who face reality; and then there are those who turn one into the other. - Douglas Everett
Ivo
Gamemaster

T'o Malaak

« Antwoord #3 Gepost op: 08 April 2007, 12:35:35 »

Nou, nee. Er moet gewoon een goede agenda komen waar 4GM en de Pelibar beiden inzicht in hebben om te weten wie wanneer de ruimte gebruikt.

"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
Ferr
GM Gilde

« Antwoord #4 Gepost op: 08 April 2007, 21:58:52 »

Ik heb begrepen dat het in principe onze ruimte is, en dat Pelihof inderdaad gewoon kan verhuren, maar dat wel ruim van te voren, dus was sowieso die week van tevoren dubieus.
Want in feite is het onze stamkroeg en kan er ook on the fly gegamed worden, wat denk je. smoke1

Maar het schijnt dat die andere gasten al vaker de pelihof hebben afgehuurd, dus dat verklaart wel wat natuurlijk. Maar het vreemde is dat Joop elke dag daar is, en men het gewoon vergeet te zeggen.

"His power level...it's over 9000!"
Murghoad Adalardo
Gamemaster

Ni heolas go haontios

« Antwoord #5 Gepost op: 08 April 2007, 23:17:45 »

Paladin
Ja aan de galg met die lui ! ! ! (RPG technisch uiteraard)

There are some people who live in a dream world, and there are some who face reality; and then there are those who turn one into the other. - Douglas Everett
Ivo
Gamemaster

T'o Malaak

« Antwoord #6 Gepost op: 09 April 2007, 10:37:07 »

Het is de bedoeling dat wij het operationeel beheer voeren over de ruimte, dat betekent o.a. onderhoud van de ruimte, beheer van de voorraden en inboedel, en het beheer van de agenda en planning van het gebruik van de ruimte.

Ilmarin
Gamemaster

« Antwoord #7 Gepost op: 09 April 2007, 19:45:30 »

Het is toch wel reuze vermoeiend als wij alles moeten overleggen en de peli bar maar doet waar ze zin in hebben. Ik denk dat er weer eens een goed gesprek moet gaan komen betreffende de bar....dit schiet niet heel erg op.

Joop, kun jij hier een afspraak over maken?

Check ook de website: www.4gm.nl
Ivo
Gamemaster

T'o Malaak

« Antwoord #8 Gepost op: 09 April 2007, 20:51:23 »

Ik denk dat wij zoiezo iets van een agenda moeten regelen, en dat we samen met de Peli een handboek/handleiding/reglement (1 A4-tje max.) daar moeten hebben liggen wat 3e partijen kunnen doorlezen en mee akkoord moeten gaan.

Ook moeten ten alle tijde de voorraden bij ons bekend zijn, en moet er een lijst met daarop alle inboedel aanwezig zijn, zodat alles na gebruik gecontroleerd kan worden.

Maar, zover zijn we uiteraard nog helemaal niet, want zoals eerder gezegd is de bar is nog niet eens af.

Ilmarin
Gamemaster

« Antwoord #9 Gepost op: 09 April 2007, 22:07:45 »

Juist, een paar schreeuwende pleppers die niks opleveren hebben we niks aan. Ik vind dat we echt wel een paar credits moeten hebben opgebouwd. Dit soort gezeik ben ik echt nog niet aan toe. We moeten wel de mogelijkheid hebben om onze 'stock' te kunnen opbergen.

Maargoed, ik denk dat dit voor iedereen een verrassing was, we moeten hier duidelijke afspraken voor gaan maken.

Check ook de website: www.4gm.nl
Ikarash of Arnor
4GM Moderator

shields are for wimps

« Antwoord #10 Gepost op: 10 April 2007, 18:30:24 »

Ik kan me de acties van de pelikaanhof nog wel redelijk voorstellen. Goedpraten niet, alle punten die hier zijn aangegeven kloppen. Ik denk dat we de man van de pelibar ook nog wel redelijk het vuur aan de schenen hebben gelegd met onze quasi-sarcastische opmerkingen en (piepschuimen) dolkstoten onder water.

Het doet wel een beetje pijn dat helaas communicatie weer het probleem lijkt te zijn.

Als we echter constructief blijven is het inderdaad het beste denk ik als we een openbare agenda ten aanzien van het verhuur van de bar hebben zodat we ten allen tijde weten of we er in kunnen of niet.

Bosgothics here we come:P (rpg technisch dan;) )

There's no Mercy, Only Judgement
There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
Joop
Gamemaster

Joop!

« Antwoord #11 Gepost op: 11 April 2007, 13:13:09 »

Jaha, jongens en meisjes, dat was even de verassing van de dag. Maar niet alleen voor ons, ook voor het pelibestuur en het vampierengroepje zelf. Voor mijn part wordt het hele groepje geslayed met hun b-mineur instelling en hun wannabe neprpgheid. Ze wisten het bijna zover te krijgen dat ik ze met bloedbakken en al naar buiten gebonjourd had..

Ik heb hier met het bestuur en oud bestuur over gesproken van de pelibar en we gaan hier afspraken over maken in een vergadering.

Dat komt dan hard op papier en wordt dan weer kenbaar gemaakt binnen de verniging, zodat het voor iedereen helder is.

"Heb je een redelijk verstand? Jawel. Waarom gebruik je het dan niet?
Want als dat zijn werk doet, wat wil je dan nog meer?" - Marcus Aurelius
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

4GM - Fantasy & Rollenspellen Forum | Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Pagina opgebouwd in 0.124 seconden met 19 queries.
Template ontwerp door Murghoad op basis van het Amber design by Bloc | XHTML | CSS