StartpaginaHelpZoekKalenderInloggenRegistreren

23 Mei 2012, 15:34:08

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek

Stats
10.559 aantal berichten in 856 topics door 270 geregistreerde leden
Nieuwste lid: exeldro
+  4GM - Fantasy en Rollenspellen Forum
|-+  Fantasy
| |-+  Films en Series
| | |-+  Nieuwe TV-Serie: Heroes
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Topic: Nieuwe TV-Serie: Heroes  (gelezen 2413 keer)
Murghoad Adalardo
Gamemaster

Geslacht: Man

Ni heolas go haontios

« Gepost op: 26 December 2006, 12:48:34 »

Ja Heroes is echt een supervette serie. Heroes is een serie die gaat over helden en niet zomaar over helden maar superhelden zonder de spandex pakjes en sm-setjes. Het leuke aan deze serie is dat het helden zijn in een realistische wereld, geen mutaties of aanpassingen uit de toekomst maar gewoon mensen die geboren zijn met extra gaven. Elke held krijgt te maken met persoonlijke problemen, is het niet sociaal dan is het wel psychisch.

De helden in Heroes zijn normale mensen met een eigen leven die merken dat ze “speciaal” zijn. De meeste worden hard uitgelachen als ze zeggen dat ze speciale krachten hebben terwijl andere niets durven te zeggen.

Wederom wordt het 'realistisch' gebracht, op een geloofwaardige manier. Het is continu spannend en het barst van de onverwachte plotwendingen. Er zit een soort dreigende apocalyptische ondertoon in en de nog nerderige helden strijden tegen de klok om het kleine beetje dat ze weten over zichzelf en over de toekomst te ontwikkelen etc.

Op tv.com krijgt deze serie samen met Dexter het hoogste algemene cijfer van een 9,3.

There are some people who live in a dream world, and there are some who face reality; and then there are those who turn one into the other. - Douglas Everett
Ivo
Gamemaster

T'o Malaak

« Antwoord #1 Gepost op: 18 Juni 2007, 10:49:26 »

Citaat
De Japanner die door de tijd kan reizen, de kunstenaar die de toekomst kan schilderen, de agent die gedachten kan horen: voorbeelden van ogenschijnlijk normale personen die plotseling in het bezit zijn van een bovennatuurlijke gave. In het begin hebben ze geen idee hoe ze er aan komen en wat ze er mee moeten doen, totdat langzaam duidelijk wordt dat zij niet de enigen zijn die af weten van hun speciale krachten

Heroes, bedacht door Tim Kring (Crossing Jordan), ging 25 september bij NBC in premire. Dankzij de enorme voorpromotie en een ijzersterke pilot was de serie direct een doorslaand succes. Heroes wordt elke week bekeken door meer dan 14 miljoen mensen en is daarmee een van de succesvolste Amerikaanse series van het moment.

Heroes is een nieuwe TV-Serie, die vanaf a.s. donderdag 21 juni wordt uitgezonden op RTL5. De reacties zijn zeer goed, ik heb er zelfs al enkele 4GM-leden erg positief over gehoord. Ik ben erg benieuwd, dus ben wel van plan te gaan kijken naar de eerste aflevering(en).

Meer info:

Officiele site - http://www.nbc.com/Heroes/
Nederlandse fansite - http://www.heroes-tv.nl/
RTL5 - http://www.rtl.nl/soaps/heroes/home

IMDB - http://www.imdb.com/title/tt0813715/

Wikipedia NL - http://nl.wikipedia.org/wiki/Heroes_(televisieserie)
Wikipedia EN - http://en.wikipedia.org/wiki/Heroes_(TV_series)

"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
Ivo
Gamemaster

T'o Malaak

« Antwoord #2 Gepost op: 27 Juli 2007, 14:35:16 »

Ik heb tot nu toe 6 afleveringen gezien, en ik vindt het een boeiende serie. De "heroes" zijn hun superkrachten nog aan het ontdekken, waardoor het allemaal redelijk wazig blijft. Sommige komen elkaar al tegen, en hier en daar vallen al wat puzzelstukjes in elkaar.

De serie is heel stylish vormgegeven en best mooi gefilmd. Het heeft dan ook absoluut geen comic superhero/superpower gehalte, waardoor het zeer prettig te kijken en te volgen is.

"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
Ivo
Gamemaster

T'o Malaak

« Antwoord #3 Gepost op: 24 November 2007, 11:46:38 »

De laatste aflevering van seizoen 1 was afgelopen donderdag op tv. Ik vind het tot nu toe een supervette serie, alleen zijn er nog zoveel vragen.

De laatste afleveringen hadden soms een paar heel verassende plotwendingen, en het is onduidelijk of bepaalde personages dood zijn. En het laatste stukje van Hiro vond ik wel heel erg vet. Zou er 350 jaar terug in de tijd ook zoiets zijn gebeurd als in de allereerste aflevering?

Seizoen 2 draait alweer in de VS. Naar 't schijnt gaat RTL volgende week gewoon door met uitzenden van seizoen 2...

Ivo
Gamemaster

T'o Malaak

« Antwoord #4 Gepost op: 24 Juni 2008, 21:03:09 »

Vanaf 3 juli a.s. gaat seizoen 2 van start op RTL5. Wel allemaal wat minder (afleveringen), vanwege de schrijversstaking. Waarschijnlijk toch de moeite waard. Seizoen 3 schijnt alweer stukken beter te zijn!

Brandr
Fantasyliefhebber
*

« Antwoord #5 Gepost op: 26 Juni 2008, 07:23:46 »

Vanaf 3 juli a.s. gaat seizoen 2 van start op RTL5. Wel allemaal wat minder (afleveringen), vanwege de schrijversstaking. Waarschijnlijk toch de moeite waard. Seizoen 3 schijnt alweer stukken beter te zijn!
Seizoen 2 al gezien. Vond hem eerlijk gezegd minder dan 1, maar wel een nieuw cool character..

Zwijgend streek hij over zijn litteken
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

4GM - Fantasy & Rollenspellen Forum | Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Pagina opgebouwd in 0.108 seconden met 19 queries.
Template ontwerp door Murghoad op basis van het Amber design by Bloc | XHTML | CSS