|
Ferr
|
 |
« Gepost op: 25 September 2007, 08:55:21 » |
|
Wie is beter dan Ferr? jaja natuurlijk ben je goed met Soul Calibur en kan je heus wel wat.... ...maar ben je beter dan Ferr? ...of ghoost? ...of Jaup? ...of Colum? ...of Jobbert? Mja, ik denk dat we er maar op1 manier achter komen: [/color][/color][/color] Als er genoeg mensen voor zijn, dan gaan we fixen dat iedereen ze eigen mannetje kan maken (voor zover je dat nog niet heb) en dan gaan we een avond lekker slachte kick your ass 
|
|
|
|
|
|
"His power level...it's over 9000!"
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 26 September 2007, 19:01:31 » |
|
Im in, but will need practise:P
|
|
|
|
|
|
There's no Mercy, Only Judgement There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 27 September 2007, 07:34:01 » |
|
Niet mijn probleem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 01 Oktober 2007, 18:04:50 » |
|
Aah, nou das ook niet aardig. Ik zal mijzelf beraden op wraak:P, vrees siegfried! muhahaha
|
|
|
|
|
|
There's no Mercy, Only Judgement There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 15 Maart 2008, 18:17:54 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 15 Maart 2008, 18:28:48 » |
|
Hee,
Mooi dat je bij Die-Hard liefhebber ferr zn profiellink heb gezet.... Maar Ferr weet zelf ook dondersgoed dat er maar 1 Die-Hard Soul Calibur koning kaas is, dat ben ik!
Kom maar op jongens, met siegfried wordt je geslacht door ome Roberto en niet zuinig ook.
Iig, ik heb me nog niet echt verdiept in de materie, maar kan al wel vast stellen dat de gouden regel "never change a winning team" hier weer keihard op van toepassing is. Als ik een of andere knoppenserie-winning combo game wil. Dan koop ik wel wat anders, wil ik tactische leuke sneaky battles waar alles voluit hard op hard gaat. Dan kies ik Soul Calibur.
Tuurlijk het spel is doorspekt met een dosis quasi-stoerheid waar je bij tijden misselijk van wordt (voice-over anyone?) Maar de 1on1 battles zijn werkelijk waar geniaal. Ik kan me de tijden nog goed herinneren dat we zo lang achter elkaar sc 2 speelden op de cube dat de scores rond de 120 vs 130 stonden (we waren wel aan elkaar gewaagd).
Waarom meer van hetzelfde? Omdat het keihard kont schopt, zo klaar als een klontje. Ik wil in een fighting game geen jap of opa spelen, neen mijn voorkeur gaat uit naar een dappere nobele knight met blonde lokken en een grote rasp als wapen... Daarom is Soul Calibur zo ongelovelijk geniaal.
I rest my case :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 15 Maart 2008, 18:32:15 » |
|
Ik geef al zeer weinig om vechtspellen, maar geef mij dan maar Doctor Boskonovitch... 
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 15 Maart 2008, 18:38:17 » |
|
Wat een KANKAHVETTE GAME dit is! Jammer voor alle mogooltjes die denken dat ze met buttonbashing kunnen winnen... moehahaha. ZEKER GEEN LEUK SPEL, he beultjes?
Soul Calibur laat zien wie echte hardcore gangesters zijn en wie.......NIET, hahaha
Tip 1: blokken is X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 15 Maart 2008, 18:57:17 » |
|
Met tips? Het wordt steeds mooier. Als het jullie een beetje geruststelt: Ik vind werkelijk geeneen vechtspelletje leuk, misschien is dit ook wel de reden waarom ik ze allemaal op elkaar vind lijken. Trouwens, als we twee masters hebben, hoeveel gaan we dan inzetten? Best of 10?.... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 15 Maart 2008, 19:04:05 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 15 Maart 2008, 19:07:53 » |
|
Klopt, precies hetzelfde... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 15 Maart 2008, 19:10:22 » |
|
Het mooie aan Soul Calibur is dat het zo vloeiend reageert, dat je bijna alles kan blokken, ontwijken of counteren op een spectaculaire manier. Als je weet wat je doet, kan je zelfs met 1 of 2 attacks makkelijk winnen (niet van mij, ofcourze). Timing is alles in deze game. Wat ik wel vind wat terug moet komen, is Weapon Damage (uit Soul Edge op de PS1). Dat maakte de keuze van wapens wat interessanter + als je wapen dan kapot was, kon je ook met vuisten en voeten iemand's gezicht bewerken, fantastisch! @ Robbert 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 15 Maart 2008, 19:28:51 » |
|
Binnenkort in 't Hart een Soul Calibur Tournament, georganiseerd door Ferr en Robbert?
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 16 Maart 2008, 10:52:28 » |
|
Hoezo?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|