StartpaginaHelpZoekKalenderInloggenRegistreren

23 Mei 2012, 15:54:21

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek

Stats
10.559 aantal berichten in 856 topics door 270 geregistreerde leden
Nieuwste lid: exeldro
+  4GM - Fantasy en Rollenspellen Forum
|-+  Fantasy
| |-+  Films en Series
| | |-+  In the name of the king
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Topic: In the name of the king  (gelezen 1111 keer)
Ilmarin
Gamemaster

Geslacht: Man

« Gepost op: 31 Januari 2008, 23:57:53 »

Leuk voor de filmavond?

Check ook de website: www.4gm.nl
Ivo
Gamemaster

T'o Malaak

« Antwoord #1 Gepost op: 01 Februari 2008, 10:27:23 »

Tsja, geen idee nog... Trailer ziet er niet onaardig uit. Is het een B-film? Is het net zo goed als de Dungeons & Dragons film? Lips Sealed

"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
Ilmarin
Gamemaster

« Antwoord #2 Gepost op: 01 Februari 2008, 11:06:53 »

Ik denk wel iets beter, want die D&D film was wel bijzonder slecht. Maar als die film toch niet loopt, dan komt hij waarschijnlijk wel snel uit op DVD.

Check ook de website: www.4gm.nl
Ivo
Gamemaster

T'o Malaak

« Antwoord #3 Gepost op: 01 Februari 2008, 11:28:11 »

Ik heb nog geen berichten gezien dat de film hier uit gaat komen in de bios...

"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
Ikarash of Arnor
4GM Moderator

shields are for wimps

« Antwoord #4 Gepost op: 01 Februari 2008, 11:35:47 »

Ik weet niet of het allemaal nog weten maar ondanks dat dungeon siege redelijk populair is geworden, was het echt een poepspel. Lineair, weinig verschil in speelstijlen, Magier/Warrior/Spelwarrior, basicly wat je moest doen is je linkermuisknop ingedrukt houden. Dunngeon Siege 2 is nog wel eens gespeeld op een lan-party maar er was gewoon niet genoeg diepgang om ons te boeien..... EN DAAR MAKEN ZE EEN FILM VAN!

Dat is dan toch gegarandeerd een flop, het is in feite het verfilmen van een diablokloon met de diepgang van een plas regenwater in de sahara ofzo. Ik kan me niet voorstellen dat dat een goede film gaat worden. Neeh sorry niet voor mij

There's no Mercy, Only Judgement
There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
Joop
Gamemaster

Joop!

« Antwoord #5 Gepost op: 01 Februari 2008, 17:08:03 »

Uwe Bol staat niet bekend om zijn spetterende gamesfilms. Hij heft zelfs een licentie van Battle of Middle earth om daar een film over te kunnen maken. Heb thuis alone in the dark van hem liggen en die is niet al te briljant, wel leuke special effects. Wellicht hebt oe wat geleerd ondertussen...

"Heb je een redelijk verstand? Jawel. Waarom gebruik je het dan niet?
Want als dat zijn werk doet, wat wil je dan nog meer?" - Marcus Aurelius
Murghoad Adalardo
Gamemaster

Ni heolas go haontios

« Antwoord #6 Gepost op: 03 Februari 2008, 16:16:27 »

Citaat
Hij heft zelfs een licentie van Battle of Middle earth om daar een film over te kunnen maken.

Nou joop, kom maar op met dat artikel voor de site  smoke1

There are some people who live in a dream world, and there are some who face reality; and then there are those who turn one into the other. - Douglas Everett
Ivo
Gamemaster

T'o Malaak

« Antwoord #7 Gepost op: 03 Februari 2008, 18:10:57 »

Valt daar dan meer over te melden dan enkel het simpele feit dat ie die licentie heeft?

Een boek dat verfilmd wordt, op basis van die film komt een game uit, en op basis van die game gaat iemand weer een film maken... Yeah sure. Wat vinden Tolkien Enterprises en Saul Saentz Company daarvan?

Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

4GM - Fantasy & Rollenspellen Forum | Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Pagina opgebouwd in 0.084 seconden met 19 queries.
Template ontwerp door Murghoad op basis van het Amber design by Bloc | XHTML | CSS