|
ROCO
Gast
|
 |
« Gepost op: 01 Februari 2008, 20:45:11 » |
|
Hoi
ik ben dus volledig nieuw bij 4GM maar omdat ik graag rollplaying games speel zou ik zeker meer willen weten. Als ik het goed begrijp organiseren jullie rollplay spellen maar.. hoe weet ik welke groepen er allemaal zijn en in welke omgeving ze worden gehouden?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 02 Februari 2008, 11:00:31 » |
|
He Roco, welkom. Als je van RPG's houdt, dan ben je hier aan het goede adres. We gaan regelmatig op stap naar verschillende Fairs, daar kun je ons (bijna) altijd wel vinden. Maar mocht je in de buurt van Leiden/Zoetermeer/Den Haag wonen, dan valt er altijd iets te regelen voor je. Op vrijdagavond is onze bar altijd open in leiden, daar kun je altijd wel met iemand mee-gamen. Toevallig zijn we vanavond ook open voor een speciale avond. Er is Mede te vinden, en natuurlijk alle soorten normale drank. Voor een routebeschrijving moet je even op de 4GM site kijken. Loop maar gewoon een keertje naar binnen, je bent welkom. Speel je zelf al iets specifieks?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Murghoad Adalardo
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 03 Februari 2008, 16:09:33 » |
|
Welkom ROCO! Heb je zelf al een character waar je mee speelt? 
|
|
|
|
|
|
There are some people who live in a dream world, and there are some who face reality; and then there are those who turn one into the other. - Douglas Everett
|
|
|
|
ROCO
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 03 Februari 2008, 17:29:19 » |
|
Ik woon in Zoetermeer Ik heb voornamelijk AD&D gespeeld, een lange tijd geleden, en dat was bijna altijd met een wizard. De groep viel uit elkaar vlak voordat hij level 3 werd, dus ik heb niet zo heel veel ervaring. Als ik een nieuw karakter maak heb ik liever dat het iets anders is dan een wizard.. ik dacht zelf aan een druide.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 03 Februari 2008, 18:12:49 » |
|
Hallo ROCO! Hoe lang geleden was dat, dat je AD&D speelde?
En houd je je verder nog bezig met RPG op andere manieren? (MMORPG, Larp, etc)
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 04 Februari 2008, 00:27:07 » |
|
Makkelijk dat je in Zoetermeer woont, er zijn namelijk regelmatig mensen die naar Leiden komen vanuit Zoetermeer. Als je een keer wilt meedoen...laat maar een weten. Ook de snelbus is trouens binnen no-time in Leiden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Murghoad Adalardo
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 04 Februari 2008, 13:52:48 » |
|
Zoetermeer is lekker dichtbij! Kom snel eens langs om te kijken! Ja en als je lid wordt bij ons(maar 20 euris per jaar) maakt een van onze gamemasters een geheel nieuw character samen met jou helemaal naar wat jij wilt! Dit zijn vette charactersheets waar door een aantal gamemasters jaren aan is gewerkt om deze te perfectioneren en waar je kunt kiezen uit duizenden skills, spells, items etc. Er wordt dan gekeken bij welke party je ingedeeld kan worden om regelmatig te spelen. Er zijn groepen in omgeving Leiden(en Zoetermeer). Daarnaast kun je elke vrijdagavond komen in onze bar 't Hart, waar veel gespeeld wordt. En we organiseren een aantal spelersavonden in het jaar waar we met meerdere groepen dezelfe party spelen en de spelers XP's kunnen halen. Degene met de meeste XP's in een heel jaar wordt Speler van het jaar. Ik was het zelf in 2007. 
|
|
|
|
|
|
There are some people who live in a dream world, and there are some who face reality; and then there are those who turn one into the other. - Douglas Everett
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 04 Februari 2008, 14:49:05 » |
|
Degene met de meeste XP's in een heel jaar wordt Speler van het jaar. Ik was het zelf in 2007.  Haha, ben blij dat je er trots op bent, tijger, je hebt het verdiend.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ROCO
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 06 Februari 2008, 23:32:36 » |
|
Het was jaren geleden dat ik AD&D speelde en de regels zijn me waarschijnlijk ontglipt. Wel speel ik veel computerspelletjes en ben ik begonnen met LARP. Ik ga zeker eens kijken in die bar! Bedankt voor jullie responses.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 13 Februari 2008, 22:42:54 » |
|
kleine keuze uit de RPG's
Middle Earth Roleplaying Naruto Vampire The Dark Ages
Verder is elk thema bespreekbaar met de GM's. we doen niie zo moelijk
|
|
|
|
|
|
"His power level...it's over 9000!"
|
|
|
|
ROCO
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 04 Maart 2008, 16:10:23 » |
|
Zijn er groepen die in alleen in Zoetermeer bijeenkomen of gaan ze telkens van de ene naar de andere stad?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 04 Maart 2008, 19:13:03 » |
|
Er zijn Gm's die in Zoetermeer wonen die vaste parties hebben inderdaad Dus, als ze plek hebben dan kan je daar spelen Bij de volgende ledenvergadering gaan we de vaste groepjes indelen voor dit jaar, dus je hebt mazzel. Als je dan aanwezig bent, kun je een gm kiezen. Natuurlijk moet je wel eerst lid worden. Maar ook daarna kan je een afsrpaak maken met 1 van de gm's om te kijken of er nog plek is natuurlijk
|
|
|
|
|
|
"His power level...it's over 9000!"
|
|
|
|
ROCO
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 07 Maart 2008, 11:44:02 » |
|
Daar ga ik zeker heen dan! Ik zou wel eerst willen kijken OF er een goede party is voordat ik lid wordt. Anders zit ik straks met een lidmaatschap waar ik niets mee ga doen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ROCO
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 09 Maart 2008, 17:08:00 » |
|
En met "goede party" bedoel ik natuurlijk een party die bij me past, ongetwijfeld zijn ze allemaal goed 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 10 Maart 2008, 22:26:52 » |
|
Hehe, tuurlijk, hoop iig dat je er bent...gezellig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|