|
Ivo
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 08 April 2008, 11:51:34 » |
|
Ok, ik wist nog niet dat Mike een nieuwe party aan 't opzetten was. Ik heb hem ook al een x gevraagd of ik bij hem kon meespelen.
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 25 April 2008, 17:00:19 » |
|
misschien zal ik mijn wensen maar even posten....
OK, je hebt een wens die vervuld kan worden. Welke thema's intereseren je? Sinds kort zijn er gm's die veel ervaring op willen doen, en aangezien jij meer ervaring hebt dan de rest (je bent per slot van rekening ook gm), ben ik wel geinteresseerd. Ik zoek alleen geen battle mages. Ik zoek battle-angels. Voor Angellicon ben ik opzoek naar hoogwaardige spelers die perfect in hun rol kunnen blijven en die er niet voor terugschrikken om moederziel alleen voor een horde demonen te staan. 
|
|
|
|
|
|
No problem can withstand the assault of sustained thinking. Voltaire
|
|
|
Niels
Gamemaster

Geslacht: 
[verwijdert]
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 28 April 2008, 09:25:59 » |
|
OK, je hebt een wens die vervuld kan worden. Welke thema's intereseren je? Sinds kort zijn er gm's die veel ervaring op willen doen, en aangezien jij meer ervaring hebt dan de rest (je bent per slot van rekening ook gm), ben ik wel geinteresseerd. Ik zoek alleen geen battle mages. Ik zoek battle-angels. Voor Angellicon ben ik opzoek naar hoogwaardige spelers die perfect in hun rol kunnen blijven en die er niet voor terugschrikken om moederziel alleen voor een horde demonen te staan.  ik ben op zich wel geinteresseerd, maar kun je wat meer over angellicon vertellen.. ik ken dat nog niet namelijk.
|
|
|
|
|
|
"Laatste verandering: 02 september 2006, 15:57:49 door Ikarash of Arnor"
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 28 April 2008, 22:05:01 » |
|
nee dat ken niet. ben je er op de spelersavond?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niels
Gamemaster

Geslacht: 
[verwijdert]
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 29 April 2008, 10:59:00 » |
|
nee dat ken niet. ben je er op de spelersavond?
enige uitleg is toch wel handig hoor... ik wil wel even weten wat ik ga spelen voordat ik ga spelen. en wanneer en waar is de spelersavond dan? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 29 April 2008, 11:27:29 » |
|
Zaterdag 3 mei om 19:00 in het Hart in Leiden.
Want dan kan ik je spreken hierover, tis nog in een pre-fase en dus kan ik nog niet teveel verklappen. Tevens zullen op de spelersavond 3 andere, gloednieuwe RPG's gepresenteerd worden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 29 April 2008, 11:47:59 » |
|
Tevens zullen op de spelersavond 3 andere, gloednieuwe RPG's gepresenteerd worden.
Meer info hierover op de website (artikel, newsflash en agenda).
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
Niels
Gamemaster

Geslacht: 
[verwijdert]
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 29 April 2008, 13:40:43 » |
|
Zaterdag 3 mei om 19:00 in het Hart in Leiden.
Want dan kan ik je spreken hierover, tis nog in een pre-fase en dus kan ik nog niet teveel verklappen. Tevens zullen op de spelersavond 3 andere, gloednieuwe RPG's gepresenteerd worden.
stuur me anders even een mail hierover.. ik heb dit weekend al andere plannen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niels
Gamemaster

Geslacht: 
[verwijdert]
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 07 Mei 2008, 06:54:13 » |
|
ferr.. kun je nog even laten weten hoe of wat je plannen zijn? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niels
Gamemaster

Geslacht: 
[verwijdert]
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 19 Mei 2008, 11:06:53 » |
|
bump... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 25 Mei 2008, 21:13:16 » |
|
zullen we een keer in het hart afspreken?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niels
Gamemaster

Geslacht: 
[verwijdert]
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 04 Juni 2008, 07:36:04 » |
|
ik zou graag in een party willen spelen in zoetermeer
liever niet het hart ... ik blijf heen en weer rijden tussen zoetermeer en leiden anders.,.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 04 Juni 2008, 11:08:28 » |
|
hoevaak doe jij dat dan? we carpoolen ook vaak genoeg hoor, kost je niks en is ook rete-lui 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niels
Gamemaster

Geslacht: 
[verwijdert]
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 04 Juni 2008, 14:46:43 » |
|
ik werk in leiden zoals je misschien weet... (of niet, maar dan nu wel..) uit me werk naar huis, eten naar binnen schrokken en weer naar leiden is dus kut... uit me werk wachten en dus best wel vervelen en dan naar het hart is dus ook kut..... en langer werken om aansluitend naar het hart te gaan is natuurlijk al helemaal geen optie, ik ben natuurlijk wel lui... vervoer is in principe geen probleem, dat snap ik ook wel, misschien mag ik binnenkort zelf het stuur wel ter hand nemen al kan je dan niet drinken wat dan natuurlijk ook wel weer kut is...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 04 Juni 2008, 15:33:30 » |
|
ik werk in leiden zoals je misschien weet... (of niet, maar dan nu wel..) uit me werk naar huis, eten naar binnen schrokken en weer naar leiden is dus kut... uit me werk wachten en dus best wel vervelen en dan naar het hart is dus ook kut..... en langer werken om aansluitend naar het hart te gaan is natuurlijk al helemaal geen optie, ik ben natuurlijk wel lui... vervoer is in principe geen probleem, dat snap ik ook wel, misschien mag ik binnenkort zelf het stuur wel ter hand nemen al kan je dan niet drinken wat dan natuurlijk ook wel weer kut is... Wist je trouwens dat er een heleboel mensen in Leiden wonen waar eventueel bier gedronken kan worden van tevoren.....? [Edit] Geen flames Erik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|