StartpaginaHelpZoekKalenderInloggenRegistreren

23 Mei 2012, 16:06:41

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek

Stats
10.559 aantal berichten in 856 topics door 270 geregistreerde leden
Nieuwste lid: exeldro
+  4GM - Fantasy en Rollenspellen Forum
|-+  RPG
| |-+  Spelers
| | |-+  Heeft er iemand E-tools Wizards of the Coast character generator?
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Topic: Heeft er iemand E-tools Wizards of the Coast character generator?  (gelezen 678 keer)
ROCO
Gast
« Gepost op: 07 Maart 2008, 11:47:23 »

Hoi

ik heb een demo van de character generator van WOTC maar die heeft geen psyonic. Ik vroeg me af of iemand hier de volledige versie had gekocht toen het nog verkocht werd? Het is nu stopgezet in afwachting van AD&D 4.0, wat erg jammer is want het is een geweldig programma met mooie graphics.

Murghoad Adalardo
Gamemaster

Geslacht: Man

Ni heolas go haontios

« Antwoord #1 Gepost op: 07 Maart 2008, 17:45:53 »

Ik heb dit programma niet. Maar las wel wat over de nieuwe versie van Wizards of the Coast. http://gadgets.boingboing.net/2008/02/25/exclusive-gallery-du.html

Idd voor AD&D 4.0

There are some people who live in a dream world, and there are some who face reality; and then there are those who turn one into the other. - Douglas Everett
ROCO
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 07 Maart 2008, 21:34:50 »

Bedankt voor de link!

Helaas is dit nieuwe programma een half-computerspel, dat haalt de lol er wel vanaf vind ik. De oude character generator was gewoon erg handig en niet zo overdreven.
Ikarash of Arnor
4GM Moderator

Geslacht: Man

shields are for wimps

« Antwoord #3 Gepost op: 08 Maart 2008, 17:17:46 »

Ik heb wel wat andere ad&d charactergens voorbij zien komen, die wel psionic hadden... maar van individuen... Mike is de bron die je hiervoor moet aanboren... MIKEEEE hoor je dit:P

Iig als ik morgen in de loop vd middag thuiskom zal ik eens kijken wat ik zelf nog heb voor ad&d, helaas niet de etool van wotsc. Heje trouwens toevallig the book of good deeds en the book of pure good (uit mn hoofd, voor de prestige classes van good characters).

Greetz

There's no Mercy, Only Judgement
There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
ROCO
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 09 Maart 2008, 20:59:31 »

Nee maar ik kan wel "The book of exalted deeds" downloaden als PDF  thumbsup via bittorrent filesharing! Is dat hetzelfde? Maar een pdf is natuurlijk niet zo handig om tijdens een spel in te zien, behalve als je een laptop meeneemt of het uitprint.
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

4GM - Fantasy & Rollenspellen Forum | Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Pagina opgebouwd in 0.095 seconden met 19 queries.
Template ontwerp door Murghoad op basis van het Amber design by Bloc | XHTML | CSS