|
Ilmarin
|
 |
« Gepost op: 18 April 2008, 19:47:23 » |
|
Dat was me het weekendje wel, bij de EFF, ik vond het helemaal top!
Wat vond je het best, of juist het slechtst?
Wat heb je gedaan?
Wat was goed, wat kan beter?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Murghoad Adalardo
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 21 April 2008, 08:17:06 » |
|
Ik vond dat de sfeer er goed in zat! Alleen is het jammer dat het 's avonds niet door gaat  . Grote kampvuren, muziek etc, zou helemaal een goede afsluiter zijn.
|
|
|
|
|
|
There are some people who live in a dream world, and there are some who face reality; and then there are those who turn one into the other. - Douglas Everett
|
|
|
sylviana80
Speler
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 21 April 2008, 09:32:36 » |
|
Het was top als dagje uit hoor, maar precies wat Erik zegt, die vuren enzo in de avond maken Catlefest toch uniek. Een bezoekje naar de EFF drukt mij wat dat betreft weer met mijn neus op de feiten, Castlefest is toch gewoon beter, leuker en gezelliger. Het is het totaal plaatje.
Broodje Unox standjes tegenover middeleeuwse voedseltjes. Niets is meer echt groot aangepakt ook dit jaar op de EFF, dat kon ik mij toch anders herinneren. Ik vond het podiumpje voor de muziek bijvoorbeeld ook maar zielig. Ook viel mij op dat het zelfs rustig te noemen was qua bezoekersaantal, wat mij toch het idee geeft dat de EFF op zn retour is...
Ach ja, hopelijk is het snel augustus...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 21 April 2008, 09:51:06 » |
|
Ik vond het wel gezellig, maar wat me opviel t.o.v. castlefest was dat er geen "pleintjes" waren. Je beweegt je eigenlijk om een rond veld heen, wat ervoor zorgt dat mensen eigenlijk nergens gecentreerd zijn. Ook waren er bij het verlaten van de fair plekken waar ik nog niet eerder was geweest (zoals bijvoorbeeld het artiestenpleintje voor het kasteel (viel mij in ieder geval niet op). Verder wel leuk sfeertje, maar niet te vergelijken met Castlefest 2007. Kicke vond ik om te zien dat Shane Rangi http://www.elffantasy.eu/?p=145 weer tot het einde bleef om te poseren en handtekeningen uit te delen. Er waren zelfs al een aantal handelaren aan het inpakken toen. Dat vind ik echt TOP! 
|
|
|
|
|
|
"His power level...it's over 9000!"
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 21 April 2008, 10:46:09 » |
|
Ik vond het podiumpje voor de muziek bijvoorbeeld ook maar zielig.
Ik vond het podium ook erg klein, maar de laatste band met die dikke duiter was grootser dan groots. Heel vet! Ik vind het heel goed dat de EFF verder zoekt dan alleen de bekende namen. We hebben ze nog weten te strikken om wat vets in de camera te zeggen nadat ze klaar waren. Heel VET!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 21 April 2008, 13:32:34 » |
|
Vooral de 2e dag vond ik leuk. De eerste dag waren er gewoon veel mensen en was er veel aan de hand, maar geen sfeer. Gisteren ging dat stukken beter met 't zonnetje en 't vele vermaeck.
Ik heb inmiddels 1280 foto's geteld. Kijken wat er na de schifting overblijft...
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
sylviana80
Speler
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 21 April 2008, 14:21:13 » |
|
Gelukkig was het zondag beter, want ik kan alleen over zaterdag meepraten. Vond de muziek erg goed, maar had wel een podium verwacht, geen uitgeklapte vouwwagen.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 22 April 2008, 06:40:00 » |
|
Beter! De foto's van de EFF staan er op! Meer dan 1000 stuks!
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
sylviana80
Speler
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 22 April 2008, 08:46:37 » |
|
Wow... Ik sta wederom te kijken van de kwaliteit van deze foto's... Joost.... Thumbs Up!!!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 22 April 2008, 08:55:04 » |
|
Moet je nagaan dat de originelen nog veel mooier zijn dan deze! Ze zijn zwaar ge-downgrade.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sylviana80
Speler
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 22 April 2008, 09:06:53 » |
|
Dan ben ik dus bij deze heel benieuwd naar die originelen. Als ik nou de nummers doorgeef, ken'k dan de originelen krijgen??? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Murghoad Adalardo
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 22 April 2008, 12:15:45 » |
|
Ja, even Hulde voor Joost, onze eigen fotograaf, die toch maar even 2 volle dagen meer dan 1000 foto's heeft gemaakt! 
|
|
|
|
|
|
There are some people who live in a dream world, and there are some who face reality; and then there are those who turn one into the other. - Douglas Everett
|
|
|
sylviana80
Speler
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 22 April 2008, 12:57:57 » |
|
Je zou er maar eens over moeten denken dit verder uit te bouwen. Er zijn, zo weet ik, heel wat mensen die zichzelf graag als verkleedpop op de foto laten zetten en hiervoor veel geld over hebben, dus misschien is hier wel iets voor op te zetten voor Joost. Ook heeft het voordelen, je zou de foto's kunnen gebruiken voor bijvoorbeeld het opleuken van de zelfgeschreven modules.
Joost, uw fantasy fotograaf voor alle gelegenheden. Hehe.
Gezien de kwaliteit van de foto's zou ik dat zeker overwegen, Joost...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dorgon the Dormant
Speler
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 22 April 2008, 21:03:33 » |
|
Dank u! dank u mensen,
ik voel mij zeer gevleid door al deze prachtige lofuitingen en bejubelingen. Desalniettemin ben ik zelf nog niet helemaal content met de kwaliteit van de foto's, niet alleen door het nodige ge-downgrade maar tevens vanwege het feit dat de camera die ik gebruikt heb (nog) niet van mij is. Waardoor ik er nog niet voor de volle honderd procent mee uit de voeten kan....
Bij deze beloof ik plechtig beterschap bij de duizenden foto's die er in de toekomstnog gaan komen.
Ten slotte wil ik iedereen die zich op wat voor manier ook inzet voor de vereniging(dus ook niet-leden als Oochoo Productions nogmaals heel hartelijk bedanken.
BEDANKT! Joost
PS En Syl, je moet maar effe laten weten welke foto's je wilt hebben, I'll hook u up! Dorgon
|
|
|
|
|
|
Get the picture?
|
|
|
|
|