|
Ilmarin
|
 |
« Gepost op: 22 April 2008, 20:40:27 » |
|
Hmmm, geheimzinnig. Sinds een paar dagen staat er op de site van Diablo3 een countdown teller met de tekst: The number of days until half the web links to Diablo3.com. But why??? Er staat nog niks op de Blizzard website, maar het schijnt wel een betrouwbare website te zijn qua informatie. Het wordt waarschijnlijk niet de officiele aankondiging van Diablo3, geen nieuw boek uit de Diablo serie en ook geen netwerk aan het fuseren. Wat is het dan wel? Een vliegtuiglantaarnpaal? Een aapje op een fiets? Feit is wel dat ik op 1 Mei op die site rondhang, en met mij het halve web. Ongelijk zullen ze dus niet krijgen. Raad mee op het forum. Laten we hopen dat het toch iets met Diablo 3 te maken heeft, het duurt nu toch wel erg lang. http://www.4gm.nl/algemeen/nieuws/de-countdown-van-de-vraag.htmlOf wordt het een elektrische bolderkar?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 23 April 2008, 08:55:06 » |
|
is het misschien whishfull thinking? met een mediahypeje ala blair witch?
|
|
|
|
|
|
"His power level...it's over 9000!"
|
|
|
sylviana80
Speler
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 23 April 2008, 09:05:56 » |
|
Ik heb al een tijd geleden gehoord dat er in het diepste geheim aan deel 3 zou worden gewerkt, en dat ze het "speciaal" wilden maken qua lancering.... Ala de nieuwste Halo, die als heuze bioscoopkraker in premiere ging, inclusief rode loper en rattaplan. Lijkt mij dus gewoon de start van een nieuw tijdperk... Games beginnen nu toch echt de bioscoopfilms te verdringen in aantallen bezoekers/spelers bij release. Maar we zullen zien. Ik ga die site zeker even checken op de 1e mei!! DIABLO RULES!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 23 April 2008, 12:20:31 » |
|
Zou het een viral-campagne zijn?
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 23 April 2008, 13:11:04 » |
|
haha we hadden titan quest als zoethoudertje. Nu komt binnenkort mythos uit, en free to play hack en slash mmorpg. Diablo 3, we worden voorlopig wel zoetgehouden hoor :P... ik hoop dat men niet gaat leiden onder het duke nukem forever syndroom of het daikitanaprobleem (veel te vroeg releasen) want dat zou nog veel erger zijn.
Er beloven mooie tijden aan te komen voor de hack n' slashers
|
|
|
|
|
|
There's no Mercy, Only Judgement There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
|
|
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 02 Mei 2008, 18:53:46 » |
|
Dat is wel een gigantische bummer, al was de nieuwswaarde van het bericht nu zowieso niet zo hoogstaand natuurlijk. We deden toch mee in de gecreeerde heisa door er regels aan te bevuilen.
|
|
|
|
|
|
There's no Mercy, Only Judgement There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 03 Mei 2008, 13:15:45 » |
|
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 29 Juni 2008, 16:26:23 » |
|
http://www.4gm.nl/nieuws/games/blizzard-onthult-diablo-iii.htmlErg vet dat er een nieuwe Diablo gaat komen! De Theatrical en Gameplay video's zien er zeer goed uit! Ook Caine's Journal is interessant om door te lezen (en te kijken).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 30 Juni 2008, 15:49:11 » |
|
Wel fijn, wel mooi, maar nog steeds platform? Ik had wel verwacht met games als Oblivion en Warcraft enz. dat het first person zou zijn..
|
|
|
|
|
|
"His power level...it's over 9000!"
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 30 Juni 2008, 17:25:09 » |
|
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat ze het zo houden. Er komen op dit moment al 1.000.000 spellen uit, gebaseerd op het WoW principe. Filmpje kun je weinig over zeggen...mooi, maar dat zijn ze allemaal.
Ben erg benieuwd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 30 Juni 2008, 18:25:15 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 30 Juni 2008, 18:33:44 » |
|
Nee! Ik wil ze allebei! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brandûr
Fantasyliefhebber
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 01 Juli 2008, 07:17:30 » |
|
colonization behoort inderdaad wel tot de beste spellen ooit. Dat heb ik echt grijs gespeeld dat spel (civilization ook trouwens). Alleen deed bij mij het pinky ring animatie filmpje het nooit dus ik kon naar believen ja knikken en me dan niet in mijn trots aangetast voelen..
|
|
|
|
|
|
Zwijgend streek hij over zijn litteken
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 03 Juli 2008, 21:39:23 » |
|
Hahaha, de fans zijn het niet eens met de kleurtjes in Diablo III, die vinden ze namelijk nogal WoW en dat is gay: http://www.gamert.nl/nieuws/make_diablove_not_warcraft.html
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|