StartpaginaHelpZoekKalenderInloggenRegistreren

23 Mei 2012, 16:29:50

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek

Stats
10.559 aantal berichten in 856 topics door 270 geregistreerde leden
Nieuwste lid: exeldro
+  4GM - Fantasy en Rollenspellen Forum
|-+  4GM
| |-+  Algemeen
| | |-+  Vermoeiend..
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Print
Topic: Vermoeiend..  (gelezen 2263 keer)
Ferr
GM Gilde

Geslacht: Man

« Antwoord #15 Gepost op: 17 Juni 2008, 15:34:37 »

Ben trouwens wel tevree met mn PlaystationR en met Call of Duty 4; Modern WarfareR.
De pack doet het toch wel!! Ik heb nu een europese versie en die werkt gewoon om men eigen PlaystationNetworkR. Die andere, was een geimporteerde versie uit de VS. Fijn een starbucks account aangemaakt op Broadway, NewYork. Dan doetie het WEL, hardieharhar

"His power level...it's over 9000!"
Ilmarin
Gamemaster

« Antwoord #16 Gepost op: 18 Juni 2008, 11:01:37 »

Oh? Kan ik dat ook?

Check ook de website: www.4gm.nl
Ferr
GM Gilde

« Antwoord #17 Gepost op: 18 Juni 2008, 11:23:23 »

Als je de Game of the Year Edition heb, dan wel ja. Anders moet je ff downloaden a 9,95 op het PlaystationR netwerk. Wel accountgegevens invullen etc.

Dan heje t ook. Is trouwens ook een reden waarom je zovaak uit het team gegooid wordt. Als jet level niet heb, dan keje ook nie meespele. Tzijn 4 levels. Moeite echt wel waard.

Ikarash of Arnor
4GM Moderator

shields are for wimps

« Antwoord #18 Gepost op: 19 Juni 2008, 09:40:40 »

Tijdens het zoeken naar wat nou precies de regels omtrend de c'tje tm'etjes en r'etejes kwam deze toch enigzins rare site tegen.

http://commercial-archive.com/node/143352

greetz :P

There's no Mercy, Only Judgement
There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
Ilmarin
Gamemaster

« Antwoord #19 Gepost op: 19 Juni 2008, 11:40:05 »

Als je de Game of the Year Edition heb, dan wel ja. Anders moet je ff downloaden a 9,95 op het PlaystationR netwerk. Wel accountgegevens invullen etc.

Dan heje t ook. Is trouwens ook een reden waarom je zovaak uit het team gegooid wordt. Als jet level niet heb, dan keje ook nie meespele. Tzijn 4 levels. Moeite echt wel waard.

Ik dacht dus: 'Nou vooruit, ik bestel ze wel bij de onlineshop'. Ik begin met een account aan te maken: Voer uw creditcardnummer in....

Nou ben ik eigenlijk tegen creditcards (en heb er dus geen), dus heb ik dikke vette pech. Geen extra levels voor mij.

Bedankt PlaystationR, dat ik anno 2008 niet eens met mijn bankpasje iets van iets kan betalen....bedankt. Dan maar niks verkopen, als je niet wilt. Angry

Ivo
Gamemaster

T'o Malaak

« Antwoord #20 Gepost op: 19 Juni 2008, 11:44:25 »

Via Paypal kan het waarschijnlijk wel. Daar kun je weer je bankaccount aan vast knopen.

"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
Ferr
GM Gilde

« Antwoord #21 Gepost op: 19 Juni 2008, 11:45:12 »

Das wel ernstig.

Dus ook bij PlaystationR is het gebruik maken van creditcarddiensten de enige legitieme manier van vergoeding voor hun producten.

Hoe eighties...

Ik dacht dat wij elkaar betalen op deze planeet met geld (tegenwoordig digitaal weliiswaar, maar toch).

Is een bankaire betaling dus onmogelijk? M.a.w. mijn geld is niet goed genoeg voor PlaystationR als het niet via american express gaat? Goed inlik-contract van A.E. dus. En een beetje dom van Sony.

Eigenlijk beledigt Sony dus mijn geld. Waarom is dat nu nodig?

Ilmarin
Gamemaster

« Antwoord #22 Gepost op: 19 Juni 2008, 13:14:43 »

Er wordt ook al lang gevraagd om een kaart (a la mobiel opwaarderen). Lijkt me geen onmogelijkheid ofzo.

Yo! Hejje geen CC? Nerd!

Maar, maar, ik heb toch goud!?

Helaas mannetje, niks is wat je krijgt!

Ofwel: Ik WIL graag iets kopen, maar het kan niet, want...helaas.

@Ief: Niks, noppes, geen paypal. Dat zou namelijk te makkelijk zijn.

Ferr
GM Gilde

« Antwoord #23 Gepost op: 02 Juli 2008, 11:48:52 »

De Toer Gaat weer Beginnen Jongens, De Toer....

Wie vindt ook dat ze allemaal van een berg moeten pleuren? Hoe enorm saai, rigged en langdradig dit evenement is. Hoelang duurt het? tot eind oktober ofzo? keb werkelijk geen idee. Er was al geen kut op tv, en nu ook nog eens DE TOER

Ilmarin
Gamemaster

« Antwoord #24 Gepost op: 02 Juli 2008, 13:39:25 »

Ik ga met je mee, Toerflits! Toerflits!

Vervolgens kunnen we gelijk weer door met de Olympische spelen!

Ivo
Gamemaster

T'o Malaak

« Antwoord #25 Gepost op: 02 Juli 2008, 14:17:59 »

Er was al geen kut op tv, en nu ook nog eens DE TOER

RTL7 vertoont de hele zomer lang elke dag 2 films...

"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
Ferr
GM Gilde

« Antwoord #26 Gepost op: 02 Juli 2008, 14:21:38 »

OK, OK Olympische spelen is errug gay, maar in ieder geval gevarieerd en tis lekker landje-katten.
Wie weet nu welke megaul er in het Rabo-team, het Lloyds team en het Bart Smit Team fietst...lekker belangrijk. Keb er weinig mee, met die bedrijven..

Ze kunnen het trouwens beter La Dopeshow noemen. Ik vind het veel vermakelijker als zo'n wielrenner op die manier zich publiekelijk in allerlei bochten moet draaien

RTL7? bestaat dat? keb zeker weer es wat gemist...nah, gaan we maar films kijken ofzo

Ilmarin
Gamemaster

« Antwoord #27 Gepost op: 17 Juli 2008, 15:34:46 »

Dit jaar zullen er ECHT GEEN DOPING GEVALLEN zijn!! De regels zijn zo streng, de boetes hoog en heel veel controles...(quotes)

Helaas kunnen we melden dat de halve tour er al weer uit ligt. Enige positieve puntje hieraan is dat een van de Nederlanders wel eens automatisch winnaar kan worden, omdat de rest er uit ligt.

Op naar de volgende spannende etappe...

Ferr
GM Gilde

« Antwoord #28 Gepost op: 17 Juli 2008, 15:57:07 »

Ik ben ervoor om de Toer te laten rijden door chimpansees bestickerd met logo's uit de bio-industrie. Wie stampt er zo veel mogelijk dope en spierversterkers in zijn aap? Lache man

Ilmarin
Gamemaster

« Antwoord #29 Gepost op: 17 Juli 2008, 16:41:57 »

Ik ben ervoor dat iedereen doping in zijn flikker stopt, vervolgens iedereen wordt uitgeschakeld en de tour opgeheven wordt. Lekker nooit meer de tour de FRANCE. Die kut fransen met hun prestige kut-tour. Nooit meer uitzenden, en afschaffen.

Pagina's: 1 [2] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

4GM - Fantasy & Rollenspellen Forum | Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Pagina opgebouwd in 0.099 seconden met 19 queries.
Template ontwerp door Murghoad op basis van het Amber design by Bloc | XHTML | CSS