StartpaginaHelpZoekKalenderInloggenRegistreren

23 Mei 2012, 16:37:22

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek

Stats
10.559 aantal berichten in 856 topics door 270 geregistreerde leden
Nieuwste lid: exeldro
+  4GM - Fantasy en Rollenspellen Forum
|-+  4GM
| |-+  Algemeen
| | |-+  Battlefield Bad Company vs Call of Duty 4/5
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Topic: Battlefield Bad Company vs Call of Duty 4/5  (gelezen 1003 keer)
Ferr
GM Gilde

Geslacht: Man

« Gepost op: 14 Augustus 2008, 14:02:27 »

Kent iemand Battlefield Bad Company. Volgens mij is dat ook wel rilekst.
Afgelopen is het met de Happy Campers!...je blaast gewoon het huis op waar ze inzitten!!

vette shit, ook humor element ipv ninja-rap serieuze soldiercrap

"His power level...it's over 9000!"
Ferr
GM Gilde

« Antwoord #1 Gepost op: 14 Augustus 2008, 16:15:14 »

Battlefield Bad Company vs Call of Duty 4

Ik vind het moeilijk. Ik heb de demo gespeeld van BC en ik vind het fantastisch dat de levels groter zijn.

Overal kom je op het netje ook reviews tegen dat CoD4 op een gegeven moment begint te vervelen, en dat de multiplayer van BC best fijn is. Ik ben het ermee eens.

Bijvoorbeeld heb je niks aan de sniper class en wapens in CoD4 (daar zijn de levels te klein en het  tempo te hoog voor). Je maakt gewoon niet zoveel kills t.o.v. van ' rushing'.

Wat ik vervelend vind aan BC is, de neppe healing factor (de hart injectie) en het vermoeiende redneck thema wat volgens mij de spanning eruit haalt. Dit, tov van de sfeer in CoD4, die serieus is.

Dingen opblazen prima, maar hoe leuk/mooi/indrukwekkend is je 5000e explosie precies? Das waar ik een beetje mee zit met BC. en hoe leuk blijven de grappen?

Al met al ga ik BC wel halen denk ik. Voertuigenbattles lijken me ook erg fijn

Ferr
GM Gilde

« Antwoord #2 Gepost op: 14 Augustus 2008, 16:40:15 »

Of toch maar Operation Flashpoint 2?

Ikarash of Arnor
4GM Moderator

shields are for wimps

« Antwoord #3 Gepost op: 20 Augustus 2008, 11:51:32 »

Komt flashpoint 2 uit!!!! Wanneer?! die moet ik hebben!

There's no Mercy, Only Judgement
There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
Murghoad Adalardo
Gamemaster

Ni heolas go haontios

« Antwoord #4 Gepost op: 21 Augustus 2008, 15:09:48 »

Operation Flashpoint, de fucking beste warsimulation die ik gespeeld heb. Gewoon een mission opjective, lukt het niet? Geen Game Over, nee zoek maar een oplossing en als je geluk hebt overleef je het. PURE FUCKING REALISM! !

OF2 wordt al jaren aan gewerkt hehe....

There are some people who live in a dream world, and there are some who face reality; and then there are those who turn one into the other. - Douglas Everett
Ferr
GM Gilde

« Antwoord #5 Gepost op: 26 November 2008, 15:31:06 »

hm...ik het niet wetende.

wie weet wel iets?

Ikarash of Arnor
4GM Moderator

shields are for wimps

« Antwoord #6 Gepost op: 27 November 2008, 15:07:27 »

Ik hoor van mn maten veel positieve verhalen, ik zou het doen als ik jou was.

Ferr
GM Gilde

« Antwoord #7 Gepost op: 19 December 2008, 17:54:07 »

Ik hoor en zie ook steeds meer mannen die COD5 hebben, weer COD4 spelen

Ikarash of Arnor
4GM Moderator

shields are for wimps

« Antwoord #8 Gepost op: 20 December 2008, 18:15:04 »

Hmm, ik van de wapengeluiden in call of duty 5 echt zwaar ondermaats, elk wapen is superaccuraat als je over de loop mikt, niet echt realistisch.... Maarja al die dingen vallen ook over call of duty 4 te zeggen.
Blijft over de setting. Modern vs WO2. Kwestie van voorkeur.

Doe mij maar een ghost recon of rainbow six. Tenminste nog een beetje realistisch.
Het is mij om het even, alhoewel de optie nacht der untoten uit cod5 wel een hele hoop goed maakt.

Greetz

Murghoad Adalardo
Gamemaster

Ni heolas go haontios

« Antwoord #9 Gepost op: 26 December 2008, 22:43:06 »

jongens jongens....er is maar een echte simulator online....de mod voor counter strike source: Insurgencyhttp://www.insmod.net/

Geen crosshair, maar mikken met je loop, friendly fire always ON en een echte squadleader die commandos geeft aan het team via voicechat. In je eentje een beetje knallen? Na twee meter dood....

Na twee spelen kun je eindelijk overleven en merk je pas hoe UBERVET het is. Elk kill is een hemels genot, omdat het gewoon fucking moeilijk is :) Als je dan als koning een keertje 32 kills hebt, dan wordt je een online legende.

There are some people who live in a dream world, and there are some who face reality; and then there are those who turn one into the other. - Douglas Everett
Ikarash of Arnor
4GM Moderator

shields are for wimps

« Antwoord #10 Gepost op: 27 December 2008, 11:55:16 »

Hehe, ik weet dat ik er net tegen heb gesproken maar em. Ken je de hardcore mode van cod 4/5 niet? Is ongeveer hetzelfde, maar voor echte teamplay moet ik je toch terugverwijzen naar joint operations. Het laatste spel dat ik ken met een echt beloningsysteem voor teamplay.

Ferr
GM Gilde

« Antwoord #11 Gepost op: 09 Januari 2009, 15:29:48 »

Ik blijf het kut vinden om een shooter te moeten spelen met een toetsenbord. Das mijn voornaamste reden om geen counterstrike te spelen. Een enorm voordeel is de harde kern van spelers en de duizenden mods die uitzijn met vette maps etc.

Deze shit, maar dan voor een console, met downloadbare levels (mag van mij zelfs geld kosten) zou de bom zijn.

Murghoad Adalardo
Gamemaster

Ni heolas go haontios

« Antwoord #12 Gepost op: 09 Januari 2009, 18:49:49 »

Citaat
Ik blijf het kut vinden om een shooter te moeten spelen met een toetsenbord.

Ja...euhm..ja...als je eerder shooters gespeeld zou hebben dan zou je weten dat er al 15 jaar (als het niet meer is) eerder (online c.q. LAN) shooters waren voor de pc en elke hardcore (shooter)gamer dit dus al 10 jaar onder de knie heeft. Daarbij doe je alleen wat bewegings onderdelen met je toetsenbord(de bekende wsad toetsen) en de rest met je muis(die vele malen beter is dan een joypad met name mijn mx1000 lasermouse). Het is zelfs zo dat voor de XBOX een nieuwe controller is gemaakt speciaal voor FPS, namelijk dat je een keyboard en mouse kunt gebruiken! (bron:http://www.thegametrain.com/xbox-360-xfps-pro-30-sniperwired-joypad-bundle-p-494.html)

Maargoed, het blijft een kwestie van smaak....en over smaak valt niet te twisten...

Verder, er zijn ontwikkelingen dat pcgamers en consolegamers met hetzelfde spel tegen elkaar kunnen gaan gamen online(crossplatform).....dat wordt genieten voor de pc gamers....MWHOEHAHAHAHA!!!

Zie ook:

http://www.techradar.com/news/gaming/pc-gaming-keyboard-beats-joypad-488184
http://lostmoya.wordpress.com/2007/08/23/keyboardmouse-vs-gamepad-finally-resolved/

Ivo
Gamemaster

T'o Malaak

« Antwoord #13 Gepost op: 09 Januari 2009, 19:24:47 »

De toetsenbord toetsen die je nodig had voor doom waren het beste. Nu moet je alles met een muis + knopen en allerlei knopjes op je toetsenbord doen. Hoeveel knoppen zitten er nou eigenlijk op een console-controller? Stuk of 10 max om alles mee te doen.

"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

4GM - Fantasy & Rollenspellen Forum | Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Pagina opgebouwd in 0.157 seconden met 19 queries.
Template ontwerp door Murghoad op basis van het Amber design by Bloc | XHTML | CSS