|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 17 September 2008, 14:44:22 » |
|
Ik heb bij voorbaat al geen zin om op 't linkje te klikken. Da's toch die crimineel die in de bak zit?
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 18 September 2008, 14:46:04 » |
|
Maar waarom moet een crimineel worden vrijgelaten dan, omdat hij goede muziek maakt? NEVER
|
|
|
|
|
|
There's no Mercy, Only Judgement There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 18 September 2008, 15:17:40 » |
|
Maakt ie goede muziek dan??? 
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 18 September 2008, 15:57:33 » |
|
je weet toch... je moet hosselen op de straat man, een half uur is tekort om uit te leggen man, je moet toch je jointje kope, je klere...
|
|
|
|
|
|
"His power level...it's over 9000!"
|
|
|
|
Trixos
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 18 September 2008, 17:15:15 » |
|
Je mot tog gewoon normaal kenne leve
|
|
|
|
|
|
Ill take whats mine and I'll take what's yours too!
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 19 September 2008, 09:44:47 » |
|
Bolderkarren zijn ook altijd bijzonder interessant....flep
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 19 September 2008, 11:10:39 » |
|
Goed ik neem aan dat het op een ironische manier bedoeld was?
|
|
|
|
|
|
There's no Mercy, Only Judgement There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 20 September 2008, 12:23:16 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Murghoad Adalardo
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 21 September 2008, 10:59:35 » |
|
ain't nothin' like a G-Thing baby, Kempi knows that shit is crazy... Ja, ja, ja je kunt tegenwoordig niet meer zonder Glock in de Appie veilig boodschappen doen met al die TOPDOGS achter de kassa....krijg wel iedere keer gratis boodschappen met mijn bonuskaart  .
|
|
|
|
|
|
There are some people who live in a dream world, and there are some who face reality; and then there are those who turn one into the other. - Douglas Everett
|
|
|
Waldor
Speler
Geslacht: 
"Remember, dwarfs never forget... never"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 02 Oktober 2008, 12:30:08 » |
|
Die polder-gangster moet een baan zoeken en stoppen met geweldadige sinterklaas gedichtjes met een trommeltje eronder de wereld in te brengen... ik hoor dat hij ook een kind heeft verwekt... evolutie bestaat dus duidelijk niet meer... 
|
|
|
|
|
|
"a true warrior is only soothed when Aule's enemies lie crushed underneath his feet"
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 02 Oktober 2008, 13:51:06 » |
|
Inderdaad! Eigenlijk triest dat we met z'n allen zo'n half tamme idioot bekijken en er nog om lachen ook. Als ik dit soort figuren op straat zie wordt ik al misselijk van ze. Nieuwe draai aan het verhaal:
Keep Kempi in!
Dus.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trixos
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 03 Oktober 2008, 10:15:49 » |
|
ach wees is mild voor die kerel, hij heeft al genoeg struggles, hij blijft maar hosselen en hosselen, die gast heeft een #$#$@ zwaar leven man, hij kan geen eens zn dagelijkse jonke vangen man
|
|
|
|
|
|
Ill take whats mine and I'll take what's yours too!
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 03 Oktober 2008, 12:54:07 » |
|
Gisteravond kwam ik een man tegen, hij wilde me een fiets voor een tientjes verkopen. Dan kon die een droge slaapplek regelen zei die. Ik heb hem 2eur gegeven voor die slaapplek. Maar hij had ondertussen wel een dikke joint in zijn handen.
Het is maar waar je je prioriteiten legt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 03 Oktober 2008, 13:19:39 » |
|
Dan had je die 2 eur dus niet moeten geven. Als ie nou om geld voor drugs had gevraagd, zou ie eerlijk zijn geweest... Maar dat doen ze nooit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|