|
Ilmarin
|
 |
« Gepost op: 05 Maart 2009, 00:15:55 » |
|
Alweer de tweede vrijdag de 13e dit jaar, en we gaan er wat moois van maken. Het is Mike z'n eerste evenement, en dat gaat hij natuurlijk zo bijzonder mogelijk maken. Komt allen, en neem wraak op de Fransen. Spelers die er de eerste keer niet bij waren kunnen alsnog het eerste, en veel geprezen avontuur spelen. Ben je erbij? http://www.4gm.nl/vereniging/vereniging-4gm/spelersavond-vrijdag-13-maart.htmlLink = flyer (commentaar op de flyer mag, maar ik kan bijzonder weinig met photoshop. Dat is alvast mijn verweer)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trixos
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 05 Maart 2009, 06:58:19 » |
|
simpel kan heel effectief zijn toch;) bovendien ziet het er fraai uit
|
|
|
|
|
|
Ill take whats mine and I'll take what's yours too!
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 05 Maart 2009, 10:30:03 » |
|
Ik vind het plaatje vet! echt goed gedaan.. zelf gemaakt?
Het is zo dat het eerste verhaal The 13th Day heet. Dit voor de mensen die er de vorige keer niet bij waren.
Voor degenen die er WEL waren, wordt er een nieuw avontuur gespeeld in de Templar trilogie
DIES IRAE
Dies irae (= dag van toorn) zijn, in de katholieke eredienst, de beroemde eerste woorden van de sequentia uit de Latijnse mis der overledenen, waarmee ook meestal naar de gehele sequentia wordt verwezen.
De tekst, die ontstond in de 13e eeuw (? door Thomas van Celano, ± 1250), wordt beheerst door angst en huiver voor Gods laatste oordeel over de overledenen, en wordt omwille van die lugubere sfeer niet vaak meer uitgevoerd in de eigentijdse uitvaartliturgie.
|
|
|
|
|
|
"His power level...it's over 9000!"
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 05 Maart 2009, 12:07:02 » |
|
Je kunt trouwens op het plaatje klikken om de vergroting te zien. Dan kan je het ook wat beter lezen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 06 Maart 2009, 02:52:58 » |
|
Het was een dubbel topic, verplaatst naar evenementen.
Ik ben er bij!
|
|
|
|
|
|
There's no Mercy, Only Judgement There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 12 Maart 2009, 15:42:47 » |
|
Moet iedereen eigenlijk zijn eigen character meenemen? Of ligt dit klaar?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 12 Maart 2009, 16:10:28 » |
|
Ferr, mark komt Daan komt Guy... misschien, zou er niet op rekenen.
|
|
|
|
|
|
There's no Mercy, Only Judgement There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 12 Maart 2009, 16:29:43 » |
|
Graag de characters vand e vorige keer meenemen bitte
mensen die het voor het eerst spelen krijgen een character.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 12 Maart 2009, 17:15:29 » |
|
Ik weet niet eens zeker of ik zelf wel kan morgenavond, maar ik denk dat jullie wel een goeie game gaan hebben met alle gm's. (nathan, mike, joop, ronald, persijn, erik(?)
dat betekent dat jullie ongeveer 30 man kunnen hebben morgen.
Veel plezier!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 12 Maart 2009, 17:25:44 » |
|
Joop, Persijn en ik hebben alle drie niet getest. Lijkt me dus niet echt handig.
Anders moet er vanavond nog worden gecommuniceerd dat ze het nog goed doornemen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 12 Maart 2009, 18:30:22 » |
|
Graag de characters vand e vorige keer meenemen bitte
mensen die het voor het eerst spelen krijgen een character.
Ik heb er de vorige keer zo'n 50 uitgedraaid, dus er zouden nog genoeg nieuwe moeten zijn.
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 12 Maart 2009, 18:58:16 » |
|
Ik heb thuis de versies nog liggen, ik heb ze meegekregen van ferr toen.
Maar ben er zelf helaas morgen niet bij, een collega is ziek geworden en ik ben de enige die hem kan vervangen.
Greetz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trixos
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 12 Maart 2009, 20:47:49 » |
|
Mensen die het nieuwe verhaal niet kennen kunnen het vorige masteren, Mike ik ferr en ronald kunnen het nieuwe zoizo spelen.
|
|
|
|
|
|
Ill take whats mine and I'll take what's yours too!
|
|
|
Dane
Speler
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 12 Maart 2009, 23:48:29 » |
|
Ik ben erbij hoor!! DIES IRAE
Dies irae (= dag van toorn) zijn, in de katholieke eredienst, de beroemde eerste woorden van de sequentia uit de Latijnse mis der overledenen, waarmee ook meestal naar de gehele sequentia wordt verwezen.
De tekst, die ontstond in de 13e eeuw (? door Thomas van Celano, ± 1250), wordt beheerst door angst en huiver voor Gods laatste oordeel over de overledenen, en wordt omwille van die lugubere sfeer niet vaak meer uitgevoerd in de eigentijdse uitvaartliturgie.
Dies Irae, uit het Requiem van Mozart... Fecking geniaal...
|
|
|
|
|
|
If we're all God's children, what's so special about Jesus?
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 13 Maart 2009, 08:02:29 » |
|
Ik heb thuis de versies nog liggen, ik heb ze meegekregen van ferr toen.
Maar ben er zelf helaas morgen niet bij, een collega is ziek geworden en ik ben de enige die hem kan vervangen.
Greetz
Kun je met iemand regelen dat die ze bij jou oppikt?
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
|