StartpaginaHelpZoekKalenderInloggenRegistreren

23 Mei 2012, 17:02:55

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek

Stats
10.560 aantal berichten in 856 topics door 270 geregistreerde leden
Nieuwste lid: exeldro
+  4GM - Fantasy en Rollenspellen Forum
|-+  Fantasy
| |-+  Evenementen
| | |-+  Spelersavond 13 maart
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] Print
Topic: Spelersavond 13 maart  (gelezen 1224 keer)
Ferr
GM Gilde

Geslacht: Man

« Antwoord #30 Gepost op: 18 Maart 2009, 16:01:40 »

Ok, das dan dus een Go?

Goedzo mensen, graag +/- uurtje of 20:00 bij mij thuis

"His power level...it's over 9000!"
Mikey
Gamemaster

« Antwoord #31 Gepost op: 18 Maart 2009, 16:49:26 »

dan geen welkom zal nog eens een keer vriendelijk zijn natan

MV.
Trixos
GM Gilde

« Antwoord #32 Gepost op: 18 Maart 2009, 20:53:48 »

dan geen welkom zal nog eens een keer vriendelijk zijn natan

Haha das waar man, beter laat dan nooit;)

Ik wil trouwens ook wel weten wat mensen van het 2e verhaal vonden, weet dat de sfeer goed was maar heb weinig over de inhoud gehoord

Ill take whats mine and I'll take what's yours too!
Finn
Speler
*

Forgive your enemies, but never forget their names

« Antwoord #33 Gepost op: 19 Maart 2009, 00:53:35 »

Nou ja, dan toch maar even een berichtje over de inhoud (wel over de eerste party). Allereerst, heb een leuke avond gehad. Het was erg gezellig, hulde! Verder was alles  goed gepromoot en het liep gesmeerd qua organisatie! En GM's, thnx voor jullie inzet! Verwachting van de game was (gezien het onderwerp en wellicht ook oiv de delft party met oranje wimpie) real life. Zo begon het ook, qua achtergrond en setting van de party en (in zekere mate) de characters die je kon spelen. En ook het verloop van de game. Maar op een gegeven moment ben je in de middeleeuwen op een quest, samen met je tempelridder broeders op weg naar de paus met een concreet doel, en kom je in het bos ineens een demon tegen  Huh die én fysieke vorm had aangenomen (je kon em raken met een gewoon zwaard), maar ook ineens in de grond verdween en even later, hoepla, weer back in game was. Dat was een vrij overrompelende wending (qua verrassingselement dus erg geslaagd;), maar niet echt consistente gaming.  Cry Dat vond ik jammer en zorgde ervoor dat ik niet echt meer in game was en getriggerd om serieus verder te spelen. Nu kunnen verwachtingen niet uitkomen, wat niet erg is, maar er zijn grenzen ... iig in casu dezes schrijver, ook overschreden. Weet ook nog niet zeker of ik het vervolg daarom graag speel. But anyway, wel toffe avond gehad. Dit als feedback. Thnx gasten!  thumbsup
Ferr
GM Gilde

« Antwoord #34 Gepost op: 19 Maart 2009, 09:08:25 »

Jammer dat je zo teleurgesteld bent (na alle dankbetuiging) dat je overweegt niet meer mee te spelen. De opzet was niet real-life bedoeld, de opzet was horror-rpg want vrijdag de 13e.

Het verhaal vormt onderdeel van een drieluik over de tempeliers. Het is een historische game met bovennatuurlijke elementen omdat mensen uit die tijd ook echt geloofden in den duivel gemanifesteerd etc. (+ het is toch een fantasy spel)

jammer dat het voor jouw smaak dus niet aansloeg

"His power level...it's over 9000!"
Pagina's: 1 2 [3] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

4GM - Fantasy & Rollenspellen Forum | Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006, Simple Machines Pagina opgebouwd in 0.101 seconden met 19 queries.
Template ontwerp door Murghoad op basis van het Amber design by Bloc | XHTML | CSS