Nou ja, dan toch maar even een berichtje over de inhoud (wel over de eerste party). Allereerst, heb een leuke avond gehad. Het was erg gezellig, hulde! Verder was alles goed gepromoot en het liep gesmeerd qua organisatie! En GM's, thnx voor jullie inzet! Verwachting van de game was (gezien het onderwerp en wellicht ook oiv de delft party met oranje wimpie) real life. Zo begon het ook, qua achtergrond en setting van de party en (in zekere mate) de characters die je kon spelen. En ook het verloop van de game. Maar op een gegeven moment ben je in de middeleeuwen op een quest, samen met je tempelridder broeders op weg naar de paus met een concreet doel, en kom je in het bos ineens een demon tegen

die én fysieke vorm had aangenomen (je kon em raken met een gewoon zwaard), maar ook ineens in de grond verdween en even later, hoepla, weer back in game was. Dat was een vrij overrompelende wending (qua verrassingselement dus erg geslaagd;), maar niet echt consistente gaming.

Dat vond ik jammer en zorgde ervoor dat ik niet echt meer in game was en getriggerd om serieus verder te spelen. Nu kunnen verwachtingen niet uitkomen, wat niet erg is, maar er zijn grenzen ... iig in casu dezes schrijver, ook overschreden. Weet ook nog niet zeker of ik het vervolg daarom graag speel. But anyway, wel toffe avond gehad. Dit als feedback. Thnx gasten!