|
Ilmarin
|
 |
« Gepost op: 19 Juli 2009, 21:01:54 » |
|
Lieve mensen:
Even voor morgen, de volgende mensen zijn bij mij uitgenodigd om 20..00 uur:
Ferry, Ivo, Daniel, Guido, Persijn, Nathan, Patrick, Joop (maar die is er toch niet bij vanwege een of andere crap) en Gwen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trixos
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 19 Juli 2009, 22:07:32 » |
|
morgen lukt mij zoizo niet, mn zusje is morgen jarig dus daar ga ik zijn, maar klaas gaat waarschijnlijk wel als coda afgevaardigde
|
|
|
|
|
|
Ill take whats mine and I'll take what's yours too!
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 20 Juli 2009, 00:18:00 » |
|
t spijt me, maar ik heb nog geen aanmelding van Klaas bij Castlefest, ik weet hier niks van...
Daarnaast vraag ik me af of Klaas uberhaupt lid is...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trixos
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 20 Juli 2009, 06:13:57 » |
|
weet niks van dit alles man, weet alleen dattie er heen gaat, bel hem zou ik zeggen, ik zou wel willen maar kan dus niet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brandûr
Fantasyliefhebber
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 20 Juli 2009, 12:13:10 » |
|
waar gaat dit over? En morgen is inmiddels vandaag, maar ik moet vanavond werken dus ik kan er niet bij zijn in ieder geval..
|
|
|
|
|
|
Zwijgend streek hij over zijn litteken
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 20 Juli 2009, 12:31:13 » |
|
Er werd mij gevraagd om Klaas te bellen ivm gamemastering op castlefest voor 1 dag. Maar ik wist niet dat klaas geeneens lid is momenteel. Helaas
|
|
|
|
|
|
"His power level...it's over 9000!"
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 20 Juli 2009, 12:37:18 » |
|
Sorry lieve mensen,
Hierbij een duidelijke omschrijving van mijn eerdere, misschien wat onduidelijke omschrijving:
Ik wilde vanavond een vergadering doen i.v.m. Castlefest met de mannen hieronder, om zo alles door te spreken en Castlefest in goede banen te leiden. Mocht het niet zijn dat ik door Ferr ben uitgenodigd voor een feestje in de Arena met U2. Helaas kan vanavond dus niet doorgaan, en zou ik het graag uitstellen tot morgen (dinsdag). Hebben er mensen tijd en zin om er bij te zijn?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trixos
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 20 Juli 2009, 12:48:08 » |
|
Ik ben dr bij man, maar ff voor de goede oorde, wat is je adres dan? Feestjes met u2 zijn altijd erg gezellig geloof ik;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 21 Juli 2009, 10:23:16 » |
|
Erik, ik heb je post ivm je privacy verwijderd.
Sathan, je de auto het beste neer zetten bij de oude molen (molen vd valk). Je kunt eventueel bij me langsrijden, dan ga ik met je mee die richting op.
Vieze sathan, waar zat je zaterdag dan? Ik hoor je nog zeggen "morgen kom ik zeker man!" :S.
Graag zou ik er vanavond ook bij zijn Erik, is dit mogelijk?
Groetjes, Robbert
|
|
|
|
|
|
There's no Mercy, Only Judgement There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
|
|
|
|
Ivo
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 21 Juli 2009, 10:35:09 » |
|
Lijkt mij een goed plan Robbert, ivm jouw aanwezigheid op Castlefest als standmeester.
|
|
|
|
|
|
"The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge." - Albert Einstein
|
|
|
|
Trixos
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 21 Juli 2009, 11:07:53 » |
|
Erik, ik heb je post ivm je privacy verwijderd.
Sathan, je de auto het beste neer zetten bij de oude molen (molen vd valk). Je kunt eventueel bij me langsrijden, dan ga ik met je mee die richting op.
Vieze sathan, waar zat je zaterdag dan? Ik hoor je nog zeggen "morgen kom ik zeker man!" :S.
Graag zou ik er vanavond ook bij zijn Erik, is dit mogelijk?
Groetjes, Robbert
Met mn 11 jarige chick bezig he;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 21 Juli 2009, 11:38:00 » |
|
Tuurlijk mag je erbij zijn, ik dacht alleen dat je nog ergens in Portugal zat ed (  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikarash of Arnor
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 21 Juli 2009, 15:04:46 » |
|
Ah joh, ik ben sinds vrijdagochtend terug. Ik was alleen in mn hoofd nog icarus, niet meer in mn actie's.
Snif, grondig teruggesmeten op de aardkloot besefte ik me plots dat het maandag was. En dat ik weer achteraan moest sluiten met mijn trouwe vierwieler.
(2000 u vanaaf?)
|
|
|
|
|
|
There's no Mercy, Only Judgement There is no such thing as innocense, only varying levels of guilt!
|
|
|
|
Ferr
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 10 Augustus 2009, 10:47:27 » |
|
Wanneer is het filmpje klaar?
|
|
|
|
|
|
"His power level...it's over 9000!"
|
|
|
|
Ilmarin
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 10 Augustus 2009, 12:33:29 » |
|
Wordt vandaag hard aan gewerkt door Guido....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|