| 4GM TV bij Fantastyval |
|
We hebben er al genoeg over geschreven, dus eigenlijk blijft er alleen maar kijken over. We hebben Joe Abercrombie, de Mediaeval Baebes en meer. Hopelijk kunnen we vogend jaar terug keren naar opnieuw een goed evenement, dan kun je zelf zien hoe leuk het was. En wij zijn er dan zeker ook weer bij, en dan proppen we ons helemaal vol bij het Rivendell Banket! Update: Uber-Ilmarin-FAIL. Verkeerde filmpje geupload. Dim lights Embed Embed this video on your site Delen:Reacties (7)...
Ik mis een beetje de sfeerbeelden van het festival, die hadden er wat mij betreft wat meer in gemogen. En was de cameraman dronken ofzo?
|
zondag 15 november
...
Ja lachen filmpje weer, had alleen iets meer van het festival willen zien, maargoed misschien bij de volgende editie.
|
dinsdag 17 november
...
ja was een supermooie locatie. idd wel wat weinig mensen, maar dat maakte het ook wel knus.
|
dinsdag 17 november
...
Heel leuk om de intervieuws van onze favoerieten te bekijken,
maar jullie hebben toch ook veel meer shots gemaakt van wat er allemaal nog meer gebeurde? Zouden jullie daar a.u.b. een apart filmpje van willen maken? Ik ben namelijk zelf bijzonder nieuwsgierig naar de opnamen die jullie van mijn dochter en mij hebben gemaakt van onze demonstratie zwaardvechten en de opnamen van de elfenparade en het rivendell banket. so .... please......
|
maandag 23 november
Schrijf reactie
Geen zin om iedere keer al die dingen in te vullen? Meld je dan simpel aan voor de comments. Klik hier om in te loggen als je al bent aangemeld.
|
| | maandag, 06 september 2010 |

Awesome guys. Erg leuk om deze dingen te bekijken =)