| Archeon Midwinter Fair 2009 video |
|
Nou, na de spectaculaire teaser/trailer van gisteren moet het toch zo zijn dat iedereen met smart zit te wachten op het volledige filmpje van de Archeon Midwinter Fair. Nou, hier dan met Orfeo, speeddaten, Raymon Rodenburg en natuurlijk veel onzin. Daniël, Gwen en Erik hebben even vakantie maar komen snel weer bij je terug. Dim lights Embed Embed this video on your site
Markeer als favoriet
Bookmark
Email dit artikel
Reacties (9)...
-edit-
Leuk om het zo terug te zien, krijgt ook een goed beeld van de sfeer. Echt een top LARP-gevecht dat, veel beter dan Erik... xD Cu at the midsummer fair.
|
woensdag 23 december
...Echt een top LARP-gevecht Ik weet niet welk filmpje jij hebt gekeken, maar waarschijnlijk een andere dan ik=] Ik schrok trouwens echt een beetje bij het eerste beeldje *zich schaamt*
|
woensdag 23 december
...
Ik kom er nu pas achter dat ik die Raymon Rodenburg al een keer op freegaming had gezien !
Anyways, dat larp gevecht was geniaal!Hij heeft het teminste langer dan mij volgehouden xD
|
woensdag 23 december
...
He Robin, hebben jullie iedere keer hetzelfde gespeeld of waren er verschillende queestes?
|
vrijdag 25 december
...
Vooral het 2e deel van het filmpje is leuk. In het eerste deel veel gedoe met geluidsniveaus, en het filmpje over Raymon Rodenburg vond ik niks aan. Ik denk niet dat ik hierdoor een keer een show van 'm zou willen zien.
|
zondag 27 december
Schrijf reactie
Geen zin om iedere keer al die dingen in te vullen? Meld je dan simpel aan voor de comments. Klik hier om in te loggen als je al bent aangemeld.
|
| | woensdag, 10 maart 2010 |